Berry is er ook.

Berry1912

Forumguru
Zag dat er een regeltje is dat je je eerst moet voorstellen voordat je vragen gaat stellen:pieker:.
Ik heb daarom alleen maar een opmerking geplaatst en dus geen vraag.

Sedert kort op dit forum maar rij al langer Skoda. Reed zelf een Fabia 2007 combi(nieuw) en nu een 2010 Octavia 1.6 TDI combi.
Ik ben een beetje overrompeld door de hoeveelheid uitvoeringen dus ik kan zeggen dat de Octavia zwart is met bruin leder. Zit nog wel één en ander meer op maar ik kom steeds wat tegen.
Tweedehands aangeschaft, dealer onderhouden. Prima bakkie en wordt er blij van.
De Fabia is nu volledig in beheer bij de vrouw.
Berry woont net ff onder Rotterdam en werkt in Den Haag. Dat stukje doe ik trouwens meestal op twee wielen.

Ik ga snel maar eens een paar vragen afvuren en kijken wie mij kan vertellen wat de opties op de Octavia allemaal zijn dmv code's op de voertuigsticker oid.

Gr,
Berry

• Leuk
Waarderingen: CDK

Berry1912

Forumguru
Hele skoda familie op de oprit dus :) Welkom!

De tweewieler is ook een Skoda? ;)
Nee de tweewieler is Japans alhoewel ik wel een Skoda motorfiets zou willen hebben.
2586.jpg

Bijvoorbeeld een Laurin en Klement(das toch een bekende naam op dit forum?

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Berry, voor het 'ontraadselen' van de codes op de sticker, zijn er trouwens ook verschillende sites, en de codes zijn binnen de hele VAG-groep gelijk, dus een VW-site kan je daar bijv. ook mee helpen. Ik heb helaas niet zo'n site bij de hand voor je.

Berry1912

Forumguru
Welkom Berry! Ik rij nu ook in een O2 combi. Is die van jou ook een greenline?
Ja is idd ook een Greenline Businessline Black Magic Mica / Sunset / El. ramen achter / Cognac Leder(Alba)
:bloemen:Welkom Berry, voor het 'ontraadselen' van de codes op de sticker, zijn er trouwens ook verschillende sites, en de codes zijn binnen de hele VAG-groep gelijk, dus een VW-site kan je daar bijv. ook mee helpen. Ik heb helaas niet zo'n site bij de hand voor je.
Site inmiddels gevonden en uit de code's bleek o.a. dat ik schijfremmen achter heb:maakmegek:.

Een ieder dank voor het warme welkom

Bovenaan Onderaan