Beschermstrip RS Combi bumper

floris

Lid
er zou een transprante folie zijn, daar wordt ik volgende week over terug gebeld (zij hij bij aflevering)

hemi24

Forumguru
Gevonden op www.skoda.at:

Artikel 1Z9071133 36,- Euro
Ladekantenschutzfolie Combi
- nur für Octavia II Combi ab KW 45/2008
- transparente (durchsichtige) Folie für Schutz hinterer Ladekante
- vermeidet mechanische Beschädigung der Ladekante und eines Stoßfängerteiles beim Aus- und Aufladen transportierter Gegenstände
- aus hochwertigem PU Material hergestellt
- das Material ist gegen UV-Einflüsse beständig

skodaboy

Forumguru
er zou een transprante folie zijn, daar wordt ik volgende week over terug gebeld (zij hij bij aflevering)

dit is ook een mogenlijkheid om de bumper deels te beschermen bij het in of uitladen,deze kunststofflap zit aan de binnenkant vast aan de slotplaat bekleding,na gebruik kan je deze flap gewoon dichtvouwen en bovenop het reservewiel leggen tussen het wiel en de koffervloermat...:crazy:

Bijlagen

• bumperbescherming.jpg
    bumperbescherming.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 38

hemi24

Forumguru
inderdaad, maar onder de koffervloerplaat vouwen als je net iets hebt ingeladen is natuurlijk niet echt handig...

Constant

Erelid
Ik heb anders een paar littekens op mijn achterbumper die ik met deze "meest nutteloze" accessoire voor een paar tientjes had kunnen voorkomen.

floris

Lid
die kunstofflap vouw je na het inladen onder de laadvloer!!!! en als je de koffer vol hebt moet je eerst uitladen voor je bij de flap kunt.

niet erg handig dus!!!

floris

Lid
*hemi24 ik vind die flap ook niks, mijn reactie was op *constant die het blijkbaar geen nuteloze accessoires vind.

___JC___

Forumguru
Je kan die flap er ook gewoon uit laten hangen. Val je lekker op voor mensen die achter je rijden...
:smirk:

Bovenaan Onderaan