Beslagen koplamp

Na het rijden in een regenbui beslaat (na het parkeren) mijn koplamp en verstraler aan de binnenkant. Dit verdwijnt vanzelf weer maar ik wil even weten of andere O2 hier ook last van hebben.
icon_smile_question.gif

rickske

Actief lid
Mijn auto heeft daar ook last van gehad,komt door de slechte toelevering aan skoda,ik ben toen naar de dealer geweest en die had de koplamp zelfs in voorraad liggen omdat dit een frequent probleem is.

VEEJAY

Forumguru
Ja standaard probleem, had de mijne meteen na aflevering. Daarna nog een keer gebeurt na 1 jaar. Nu ff geen last van, is afgekit door de dealert.

SkodaMan

Actief lid
Terug naar de dealer, is garantie. Als je dit laat zitten komt ie over een paar jaar niet door de APK.

vw125

Forumguru
Ik had dat gisteren in men rechter achterlicht.
Is ook vanzelf weer weggegaan nadat de zon zich ff had laten zien maar ga het toch ff vermelden bij de eerstvolgende beurt bij de dealer.

Grtz vw125

Frankie

Actief lid
da's ZO raar, ik heb 1 van de eerste O2's in Nederland maar heb juist dat probleem niet !!! Strange !! niet alles dat nieuwer is is beter !!:)

blackczech

Actief lid
Bij Nissan is er momenteel een terugroepactie voor de Almera's !!
Waarom zouden andere merken dat niet doen !!!

Djazz

Nieuw lid
Er is wel degelijk een modificatie geweest voor een bepaalde serie O2's Dit bestond uit een rubber dopje in de koplampen te plaatsen. Dit omdat er eigenlijk te veel ontluchtinggaatjes in zaten. Dit was preventief. Voor koplampen met condens mochten nieuwe gemonteerd worden. Liever droogblazen, modificeren en weer monteren.

Bovenaan Onderaan