Bestaat er nog zoiets als een 1000km beurt?

japiejo5

Actief lid
Bestaat er nog zoiets als een, wellicht verplichte, 1000km beurt?
De reden dat ik dit vraag is dat wanneer alles “tegenzit” mijn O2 BE
pas in de 1e week van februari wordt geleverd. (11nov. Besteld)
En dan moeten de winterbanden er nog onder.
Op 17 februari ga ik op vakantie naar Frankrijk (skiën), dus meteen een stevige rit
met, als het mee zit, veel sneeuw. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Al met al red ik het niet de 1000km te halen alvorens ik de sneeuw in ga.
Iemand tips,.of dingen waar ik op moet letten?
crazy.gif

(edit mod: topic titel verbeterd)

purk

Senior Member
Re: Bestaat er nog zoiets als een, wellicht verplichte

nee die beurten zijn er niet meer, wel zou ik alleen alle vloeistoffen controleren onderweg en ik zou zeker een litertje olie meenemen. voor de rest zou ik alleen maar genieten van de mooie rit die je moet gaan maken en de vakantie die je wel verdient zult hebben.

En van die sneeuw, ik hoop het voor je ( en ook voor mij zelf )dat er nog een metertje of drie mag vallen.

Ik moet zelf ook nog gaan in februari.

idd, beurt is niet nodig... dus gewoon lekker naar Frankrijk rijden. Is een goede manier om de O2 in te rijden!

sterkte nog even met wachten. Ik moet wachten tot half januari

Heykes

ik moest van de dealer op de 1000Km langs de garage. Ik heb dat dan ook maar braafjes gedaan maar het enige wat ze gecontroleerd hebben is het oliepeil. Verder niets.

Veel plezier met je O2!

japiejo5

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />

nee die beurten zijn er niet meer, wel zou ik alleen alle vloeistoffen controleren onderweg en ik zou zeker een litertje olie meenemen. voor de rest zou ik alleen maar genieten van de mooie rit die je moet gaan maken en de vakantie die je wel verdient zult hebben.

[/ QUOTE ]

Dat was ik ook zeker van plan..1 liter olie, 1liter water, 2 liter ruitenwisserspul. Oh ja,..en de tankpas
grin.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />

En van die sneeuw, ik hoop het voor je ( en ook voor mij zelf )dat er nog een metertje of drie mag vallen.

Ik moet zelf ook nog gaan in februari.

[/ QUOTE ]

Ik heb er vertrouwen in,..zou niet blij zijn als ik nu zou moeten gaan,..er ligt nu echt 3x niks,...
Die mensen die nu zijn kunnen alleen maar wachten en Jagerthee drinken
koffie.gif

ik heb daarstraks met dealer gebeld word 2de week van januari gebouwd en met veel geluk einde januai mag ik hem gaan bewonderen en ik kan nu al niet meer wachten is wel klten autoloos te zijn
407.gif

japiejo5

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: bengeltje</font><hr />

ik heb daarstraks met dealer gebeld word 2de week van januari gebouwd en met veel geluk einde januai mag ik hem gaan bewonderen en ik kan nu al niet meer wachten is wel klten autoloos te zijn
407.gif

[/ QUOTE ]

Ik gok dat jij dit ergens anders had willen posten
473.gif

Bovenaan Onderaan