Een balletje kan soms raar rollen.
Vandaag dan eindelijk de dag dat mijn nieuwe lease word besteld. En de winnaar is:
[show off mode]
Skoda Octavia Combi 2.0 Tdi DSG business
Zwart Mettalic
17" Mak X-Treme ( zilver )
Audience systeem
Sound system
Bluetooth carkit
Ik heb de extra optie "sound system" gehoord tijdens een proefrit afgelopen zaterdag, en ik wist niet wat ik hoorde. Wat een verbetering met de standaard speakerset. Echt een aanrader.
De auto word geleverd door Holdinga Almere. Ook al was ik daar misschien wat negatief over in het begin. De eigenaar heeft zijn uitstekende best gedaan, en de communicatie na het eerste gesprek zijn 100% verbeterd. Daarbij komt ook nog eens dat ie het meeste voor mijn huidige auto gaf.
Met andere woorden... zeker en bezoek waard.
Ik werd ook netjes te woord gestaan in Baarn en in de Meern. Dus ook deze dealers zijn zeker de moeite waard.
Nu dan 6 tot 8 weken wachten, en ondertussen rond tuffen in een Volkswagen Golf
Als de O2 word afgeleverd zal ik zeker wat pic's posten
Groet,
Roli
Vandaag dan eindelijk de dag dat mijn nieuwe lease word besteld. En de winnaar is:
[show off mode]
Skoda Octavia Combi 2.0 Tdi DSG business
Zwart Mettalic
17" Mak X-Treme ( zilver )
Audience systeem
Sound system
Bluetooth carkit
Ik heb de extra optie "sound system" gehoord tijdens een proefrit afgelopen zaterdag, en ik wist niet wat ik hoorde. Wat een verbetering met de standaard speakerset. Echt een aanrader.
De auto word geleverd door Holdinga Almere. Ook al was ik daar misschien wat negatief over in het begin. De eigenaar heeft zijn uitstekende best gedaan, en de communicatie na het eerste gesprek zijn 100% verbeterd. Daarbij komt ook nog eens dat ie het meeste voor mijn huidige auto gaf.
Met andere woorden... zeker en bezoek waard.
Ik werd ook netjes te woord gestaan in Baarn en in de Meern. Dus ook deze dealers zijn zeker de moeite waard.
Nu dan 6 tot 8 weken wachten, en ondertussen rond tuffen in een Volkswagen Golf
Als de O2 word afgeleverd zal ik zeker wat pic's posten
Groet,
Roli