Bestelling geplaatst!

Yahweh! Eindelijk mijn nieuwe lease-auto kunnen bestellen!

Het is geworden een Octavia II Hatchback Elegance, 1.9TDI met als opties: Xenon, Stream met Sound System, Klein Leder pakket, MaxiDOT en 16" Vega velgen. Als kleur Black Magic en Ivory interieur /forum/images/graemlins/cool.gif

Levertijd zou volgens Nieuwkoop 8 weken bedragen. Let the waiting begin!

Jan_Hein

Actief lid
Van harte gefeliciteerd met je bestelling Kazuka.

Ziet er goed uit!!!
Waar rij je nu eigenlijk in ??
Wachten duurt lang.....
5.gif

@Jan Hein,

Ik rijd nu een Peugeot 307 1.6 op LPG. De proefrit die ik maakte in de Octavia voelde als een flinke klasse hoger. En die TDI krachtbron beviel mij natuurlijk uitstekend i.v.m. met mijn huidige gasstelletje

Ja, Black Magic is gewoon een erg sjieke kleur voor de Octo, zeker in combinatie met het Ivory interieur. Het enige waar ik wel wat vrees voor heb is de besmettelijkheid, zowel in- als exterieur..

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Jan Hein,

Ik rijd nu een Peugeot 307 1.6 op LPG. De proefrit die ik maakte in de Octavia voelde als een flinke klasse hoger. En die TDI krachtbron beviel mij natuurlijk uitstekend i.v.m. met mijn huidige gasstelletje

[/ QUOTE ]

Zo is het maar net !!! (ook al valt ie zo'n beetje in dezelfde klasse) /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Droopy

Actief lid
Kazuka,

gefeli met je keuze, lijkt me helemaal top. En wat de besmetbaarheid van de buitenkant: water doet wonderen

Ook van mij gefeliciteerd !
De mijne wordt in week 6 geleverd. Ik kan haast niet wachten...
Als "overbrugging" rij ik nu in een Seat Altea 1.6.

Ook van mij gefeliciteerd !
De mijne wordt in week 6 geleverd. Ik kan haast niet wachten...
Als "overbrugging" rij ik nu in een Seat Altea 1.6. Wel een leuk model maar van binnen o zo saai...

___JC___

Forumguru
Goede keus!
Heb zelf dus het zwarte interieur genomen omdat ik ivory gewoon te besmettelijk vond. Wel mooi!

Dank voor alle positieve reacties!

Ben zelf zeer benieuwd naar de Xenon verlichting en het Sound System. Eigenlik een beetje blind gekozen maar de ruimte in het lease-budget was er dus vandaar.

Iemand die zijn ervaringen kan/wil delen over beide opties?

Jan_Hein

Actief lid
Kazuka,

Leuk hoor wachten op zo'n Oktavia. Alvast een hoop voorpret!!!
Heb zelf ook xenon besteld (door dit forum) Want dat moet fantastisch zijn!! Ben ontzettend benieuwd hoe dat is. Je ziet wel steeds meer auto's met xenon en omdat ik meestal 's avonds en 's nachts op de weg zit zal ik er veel plezier aan beleven.
Geen sound systeem besteld dus daar kan ik weinig over zeggen. Wil graag genieten van het geluid van de motor (of het ontbreken daarvan) /forum/images/graemlins/24.gif

bert

Lid
Gefeliciteerd met je aankoop. Goede keus overigens. Dat worden 8 zware weken. Succes met wachten.

/forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Ok, gisteren is de wagen pas daadwerkelijk besteld bij de dealer (don't ask why...) en zojuist zag ik in de fleetmanager een verwachtte afleverdatum van 22 april!

Nou weet ik niet of de dealer gewoon standaard altijd 10 weken doorgeeft als levertijd maar lang wachten wordt het wel!

Bovenaan Onderaan