Bestelling geplaatst

tebe

Lid
Eindelijk is hij besteld /forum/images/graemlins/489.gif
Mijn (eigenlijk van de leasing) O2 combi 1.9 TDI ambi
Vriendin heeft kleurtje mogen kiezen en het wordt een island green met graham onyx interieur. Het is een ambi geworden vanwege de saloncondities hier in België.

Opties: Company plus pack (nexus, centrale armsteun, climatronic, pdc achter, cruise control, 2 mistlichten voor, dakrails), buitenspiegels dimb + reg det + leaving home, trekhaak, pdc voor, elektr. ruiten achter, ESP + tpm, pack salon sirius (sirius + klein pack lederafwerking), regelbare voorzetels, mf stuur en last but not least de parpapluhouder /forum/images/graemlins/laugh.gif

Nu nog een 8 weken wachten

Remco28

Actief lid
gefeliciteerd alvast,en had je beter geen elegance kunnen nemen?
Je hebt bijna alles erin zitten van de elegance tegen een meerprijs,terwijl er die bij de laatste allemaal inzit. /forum/images/graemlins/crazy.gif

Reizende

Actief lid
Een fraai exemplaar staat ons weer te wachten op de in dit geval belgische wegen! Succes ermee en veel plezierige kilometers toegewenst! Ik heb hem inmiddels een week, en bevalt perfect!!

rickske

Actief lid
Hartelijk gefeliciteerd met uw bestelde auto en laat het wachten maar snel voorbij zijn.

tebe

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
gefeliciteerd alvast,en had je beter geen elegance kunnen nemen?
Je hebt bijna alles erin zitten van de elegance tegen een meerprijs,terwijl er die bij de laatste allemaal inzit. /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]

Heb het wel uitgeteld hoor. elegance kwam nog iets duurder uit met dezelfde opties.

greetz,

Karstieman

Forumguru
Gefeliciteerd met je bestelling.
Volgens mij is dit de O2 met de meeste opties tot nu toe /forum/images/graemlins/smile.gif

Volgens mij is dit de O2 met de meeste opties tot nu toe /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]
Ja, vooral die parapluhouder doet het em. /forum/images/graemlins/wink.gif

KMA

Lid
die parapluhouder is toch niet in NL verkrijgbaar?

[/ QUOTE ]

Die zit toch standaard in de combi?

gefeliciteerd met je O2

Erikje

Actief lid
niet op de hoedenplank, ik dacht meer aan de Superb-oplossing..., maar ja dan moet je gaten gaan boren in de deur /forum/images/graemlins/winkie.gif

ougie

Forumguru
Ook ik heb een HB en dus geen parapluhouder. Ik heb gewoonlijk al moeite om uit mijn O2 te komen, laat staan als het regend. Perfecte reden om lekker te blijven zitten, en genieten van al dat moois om mij heen. Tebe alvast veel plezierige en veilige kilometers toegewenst. /forum/images/graemlins/529.gif

Henny

Actief lid
Nou de meeste opties ....? Wel veel inderdaad, maar er is er pas eentje of er wordt er eentje afgeleverd, met vanalles qua geluid en beeld erop en eraan en ook nog leren interieur en speciale autostoel erin. (zie elders in het forum). Al die Salon-paketten zijn ook erg aantrekkelijk lijkt me trouwens.

Eehhh .... wat zijn regelbare voorzetsels? Ik ken voorzetsels alleen als iets taalkundigs. /forum/images/graemlins/smile.gif

Henny

Actief lid
Ja ik bedoelde jou Erikje! /forum/images/graemlins/smile.gif
Een Elegance en dan nog een waslijst aan opties, met recht "loaded" deze Octavia! Er komen toch wel (veel) foto's hè?

tebe

Lid
Ja die parapluhouder heeft het em gedaan. Toen was ik verkocht /forum/images/graemlins/super.gif

Erikje,
Heb net gelezen wat install je gaat plaatsen. /forum/images/graemlins/680.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Ben zelf ook nog aan het denken om een klein subje bij te plaatsen. Denk aan een 8" JL woofertje met 9 liter kistje zodat ik geen kofferruimte verlies. Daarna kijken of de standaardspeakers voldoen of niet. Ik vond ze tijdens de testrit wat schel klinken maar kan ze eerst proberen anders te filteren.
Ben wel benieuwd naar het rf composetje. Hoe ga je de hp instellen (80Hz?)

greetz

Erikje

Actief lid
He tebe, ik heb nu een 12" subwoofer van RF die eenvoudig te verwijderen is (2 stekkers eruit en klaar). Handig als je ff wat meer ruimte nodig hebt.

Ik heb de RF composet nu nog in mijn A4 zitten en heb 'm altijd op 120 Hz gezet: dus alles onder 120 gaat naar de SW, alles boven de 120 naar de composet. Dit geeft bij mij het beste resultaat, aangezien ik nogal wat volume wil.

tebe

Lid
Ik heb in mijn passat (voor mijn A3) ook een 12" (cerwin vega met rf punch 500a2 amp) gehad in een kist die ik kon uitnemen. Is inderdaad een oplossing maar niet echt om elke week te verwijderen (ga veel materiaal vervoeren tijdens verbouwing).
Voor mij hoeft ie ook niet zo veel druk meer te leveren volume staat bij mij ook niet meer zo hoog als vroeger. Ik ga proberen of ik 9 liter kan krijgen rechts of links in de inham achter de wielkasten. Dan zit ie veilig weg en heb ik nog mooi geluid als ik materiaal moet vervoeren. greetz

Bovenaan Onderaan