Bestelnummer Draagarmrubbers (Alternatieve )

ronald_j

Actief lid
Hallo allemaal,

Kan iemand me een onderdeelnummer geven van het alternatief voor de draagarmrubbers voor die ook bij de Seat ibiza Cupra D gebruikt worden?

Een tijd geleden hebben we de draagarmrubbers besproken van de voorste draagarmen. De originele zijn te slap en gaan steeds stuk.
Op advies van iemand van het forum heb ik toen rubbers van de Seat Ibiza Cupra D laten plaatsen. Dit werkte perfect. Nu heb ik helaas een ander probleem aan de draagarm waardoor ik deze moet vervangen. De garagehouder gaf aan dat de rubbers er waarschijnlijk niet aan een stuk uitkomen, dus moeten er nieuwe komen.

Nu heb ik deze rubbers destijds gebruikt gekocht, dus geen idee welk type het was.

Wie o wie kan me helpen?

Groet,

Ronald

Joske

Forumguru
heb je een bouwjaar van die ibiza cupra?

dat vergemakkelijkt het zoeken (maar ik kan niets beloven hoor ;) )

ronald_j

Actief lid
Dat vroegen ze bij de Seat dealer ook al. Nee, helaas niet. Ik zal nog een keer door de forumdiscussies zoeken of het misschien toch een keer vernoemd is.

ronald_j

Actief lid
Trouwens nog even een heel andere vraag. Weet je toevallig hoe ik bij mijn priveberichten kom? Ik heb destijds een en ander prive besproken, maar ik kan die hele sectie "priveberichten" niet meer vinden.

ronald_j

Actief lid
Heb net nog even gespeurd door alle topics die over vergelijkbare onderwerpen gaan.
Daar kwam ik dit nummer tegen: 6LL 407 183
Kun je bevestigen dat dit ze zijn? Ze moeten passen in een Fabia 1 combi uit 2003 met motor BBZ (1.4 74kW).

Joske

Forumguru
heb ondertussen even gezocht (maar zoals gezegd, Seat is niet mijn specialiteit..) Als de BPX een motorcode is van een Seat Cupra is het volgens mij 2A dat je zoekt? (zie tekening)

Naamloos.jpg

Joske

Forumguru
(ik had deze post nochtans deze morgen aangemaakt maar blijkbaar was deze niet op het forum beland)

groeten

Joske

P.S. de artikelnummers komen overeen zo te zien ;)
P.S.S het enige dat ik kan bevestigen is het artikelnummer.. uit verleden/andere topics zou deze inderdaad de goeie moeten zijn maar kan ik persoonlijk niet garant voor staan uiteraard ;)

ronald_j

Actief lid
Nog even terugkoppelen. Ze zitten erin, en het zijn inderdaad de juiste.
Ik vind ze persoonlijk ook fijn rijden. Je voelt de weg meer in je stuur. Voor sommigen doet het misschien wat onrustig aan, maar ik vind het wel fijn om dat extra stukje informatie over de ondergrond te hebben.

Bedankt allemaal!

Joske

Forumguru
Nog even terugkoppelen. Ze zitten erin, en het zijn inderdaad de juiste.
Ik vind ze persoonlijk ook fijn rijden. Je voelt de weg meer in je stuur. Voor sommigen doet het misschien wat onrustig aan, maar ik vind het wel fijn om dat extra stukje informatie over de ondergrond te hebben.

Bedankt allemaal!
en jij bedankt voor de terugkoppeling :thumbsup:

fijn dat je de goede nummers gevonden hebt dankzij het forum :jaja:

Bovenaan Onderaan