Bestelnummers voor bagageschappen en tassendragers Fabia Combi?

MacManiac78

Forumguru
Wie kan mij de bestelnummers voor bagageschappen en de wegdraaibare tassendragers voor de Skoda Fabia Combi noemen?
De dealer beweerd dat dit voor de Fabia Combi GL niet te krijgen is, maar de voorbereiding is wel aanwezig.:smiley29:

Canon-Eye

Forumguru
Wie kan mij de bestelnummers voor bagageschappen en de wegdraaibare tassendragers voor de Skoda Fabia Combi noemen?
De dealer beweerd dat dit voor de Fabia Combi GL niet te krijgen is, maar de voorbereiding is wel aanwezig

Neem aan dat je die opklapbare haken bedoelt die links en rechts bovenin net onder het afdekzeil zitten?
Ik heb ze gewoon bij de dealer besteld, en ze waren binnen een half uur gemonteerd ook door de werkplaatschef (terwijl z'n collega-monteurs beweerden dat dit niet kon). Je moet alleen even weten welke gedeelten van de bekleding losgehaald moeten worden.
Volgens mij zijn ze trouwens niet eens specifiek voor de Fabia, maar zijn het gewoon dezelfde haken zoals ze ook in mijn O2 zaten?

MacManiac78

Forumguru
Deze kappen bedoel ik inderdaad, 4a / 5? :-) ik kan het beeldmateriaal niet goed genoeg zien. Hartelijk bedankt voo de hulp hoor, maar kan het iets groter? :-) Ik kan de nummertjes niet goed lezen.
De bagagehaken links- en rechtsonder het afdekzeil inderdaad.

Canon-Eye

Forumguru
CTRL + dat was het! (Was me even ontgaan.)

TIP: Met ingedrukte controltoets het scrollwieltje van de muis heen en weer rollen werkt ook in vrijwel alle programma's: (bijna) traploze vergroting/verkleining.

Ligflits

Senior Member
De nummers van Bluskabouter in het genoemde topic zijn van de ene kant van de combi, als je het eindcijfer van 5 naar 6 veranderd krijg je de andere kant. Anders gewoon met de foto uit het topic naar je dealer...
Voor de hatchback lijken ze wat klein, maar bij mijn combi is het een waardevolle toevoeging.

Bovenaan Onderaan