Besteltijd 10-12 weken

Pasulu

Nieuw lid
Heren/dames

via de lease is dit weekend de vervanger van mijn 5,5 jaar oude Passat Variant 1.8 besteld. Navraag bij S-Point A'dam leverde op dat de levertijd 10 tot 12 weken vergt. Is dat een normale levertijd? Lijkt mij toch redelijk lang?

(excuses als deze vraag al DUIZEND keer is gesteld. Ben net nieuw hier, blij dat ik een waardige vervanger heb gevonden en dat dit forum bestaat, dus niet meteen flamen svp)

higgy

Forumguru
Da's lang, maar niet ongebruikelijk.
Heb je een exotische uitvoering besteld of zou er de mogelijkheid zijn dat S-Point eens rond gaat bellen in den lande (kijken of het door jou gewenste model ergens staat) cq. kun jij wellicht je wensen aanpassen aan wat er staat?

(En ja, vraag was eerder gesteld /forum/images/graemlins/wink.gif maar toch van harte welkom alhier!)

superjef

Nieuw lid
Ik heb zaterdag een fabia combi besteld en heb ook levertijd 10 weken. Is standaard voor deze periode van het jaar.

idem hier,6 februarie besteld,levertijd ca 10 weken,en dan moet hij nog rijklaar gemaakt worden.Mijn zwager een nieuwe renault megane besteld op 8 februarie,ook levertijd tot eind april.Dus wees gerust,we wachten lijdzaam met zijn allen!!!!

Er loopt een poll waarbij je een klein beetje een indicatie krijgt over de levertijden. 10 a 12 weken is vrij normaal.

Tallguy

Forumguru
Ik hoop het toch niet dat het echt zo lang gaat duren. Is vorige week woensdag door dealer besteld en ik hoop 'm toch eind april te hebben (of 1e week mei) /forum/images/graemlins/407.gif

Pasulu

Nieuw lid
Neu, lijkt me niet erg exotisch: Octavia 1.6 FSI HB Ambiente flamenco rood metallic, duo achat grey interieur, Audience & bluetooth. Ik heb geen haast hoor, was alleen verbaasd over de levertijd. Ik ging er al van uit dat het komt omdat de Octavia's niet aan te slepen zijn /forum/images/graemlins/grin.gif

Wullum

Actief lid
Levertijd klopt aardig denk ik, heb zelf in wk04 besteld, bevestiging gehad van fabricage in wk13. Dacht dat dat door de bestelde dieselpartikelfilter kwam, maar lijkt structureler.....

Dey

Actief lid
Dieselpartikelfilter???? /forum/images/graemlins/shocked.gif
Dacht dat dat niet mogelijk was, want mijn baas wilde graag dat ik een roetfilter ging gebruiken. Maar het is dus toch mogelijk?
Ach, ik kan toch geen opties meer toevoegen, hij staat al ruim 5 weken in bestelling...

Tallguy

Forumguru
Volgens mij is er wel een roetfilter voor de 1.9TDI beschikbaar maar (nog) niet voor de 2.0TDI. Ja toch?

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ook de O2 2.0 TDI 103Kw / 140 PK kan zowel met als zonder DPF (Diesel Particle Filter) worden besteld.

[/ QUOTE ]

Waar zie jij dat staan dan? Ik dacht gehoord te hebben v/d dealer dat die pas ergens medio 2006 te bestellen zou zijn.

Roger,
ik zie dat jij dezelfde wagen hebt als ik besteld hebt! hoe bevalt ie?

[/ QUOTE ]Als we dat al wisten,waren we ver genoeg.Moeten ook nog ca 6 weken wachten /forum/images/graemlins/407.gifMaar door alles wat ik hier lees en de foto's uit de galerij,krijg ik er steeds meer zin in!!Laat wat horen als je hem hebt!Hoe lang moet jij nog wachten?

poekie

Actief lid
Ook de O2 2.0 TDI 103Kw / 140 PK kan zowel met als zonder DPF (Diesel Particle Filter) worden besteld.

[/ QUOTE ]

Waar zie jij dat staan dan? Ik dacht gehoord te hebben v/d dealer dat die pas ergens medio 2006 te bestellen zou zijn.

[/ QUOTE ]

Ik zeg het op de offerte van de dealer staan. (Ab Mulder, Apeldoorn). Ik heb besloten om de DPF toch niet te nemen.
Mijn auto is in week 9 besteld en de verwachte productie datum is week 16, uitlevering wellicht in week 18.

De mijne is in week 6 besteld, productiedatum is week 11, levering is wellicht week 13. Dus dat zou in totaal op 7 weken komen, niet slecht!

DavidB

Nieuw lid
Mn O2 is vandaag bij de leasmij besteld en kreeg te horen dat de auto waarschijnlijk rond 19 juni ingezet kan worden! Dat zijn 14 (!) hele weken, wat me uitzonderlijk lang lijkt. Wat denken jullie hiervan? Wat zijn de ervaringen?

Tsjonge, is nogal een verschil 7 0f 14 weken. Zou de 2.0TDI de veroorzaker zijn? Verder heb je geen exotische dingen erbij gekozen zie ik...

poekie

Actief lid
Denk niet dat het de 2.0TDI is. Ik heb em een week geleden besteld en kraag als (verwachte) doorlooptijd 9 weken te horen.

Dey

Actief lid
Ik heb mijn O2 HB 1.9TDI op 3 februari besteld en heb net van de dealer gehoord dat hij over twee weken afgeleverd gaat worden. Dat betekend dus een zeer nette 7 weken levertijd!

Bovenaan Onderaan