bestuurderszetel kraakt en piept

Hallo,

Mijn bestuurderszetel (sportmodel) kraakt en piept
crazy.gif

Heeft iemand dit ook al aan de hand gehad?

Mvg

Berre

Fabia

† In Memoriam
Misschien kan je je even in het kort voorstellen en vertellen in welke Skoda je rijdt?

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Misschien kan je je even in het kort voorstellen en vertellen in welke Skoda je rijdt?

[/ QUOTE ]

Na 19 berichten moet ie zich nog gaan voorstellen ? Mss heeft hij dit al gedaan !! Daar heb je toch niet op gezocht hè !? Daarbij stelt ie zich meer voor in zijn bericht dan jij doet !?

Tevens gok ik dat ie in een Octavia 1 rijdt
crazy.gif

Sorry Berre, geen idee trouwens. Mss wat smeermiddel voorzichtig aanbrengen ?

Skody

Actief lid
Als het de sportstoel van de Octavia II betreft heb ik het ook bij de hand gehad. Ligt aan de rails waarover de stoel schuift en dan aan het achterste gedeelte. Als je een spuitbusje met siliconenspray hebt en je schuift de stoel naar de voorste stand dan kan je aan de achterkant met de spuitbus wat sprayen in de geleiderails aan beide zijden. Het kan zijn dat je e.e.a. nog een keer moet herhalen. Vervolgens de stoel een paar keer naar voren en achteren schuiven en bij mij was het weg. Wat ook nog wel eens irritant wil piepen is de achterbank. Je denkt dan dat het de stoel betreft, maar dit is dan de vergrendeling van de achterbankleuning. Ook hier geldt hetzelfde. Nadien nooit meer last van gehad.. Succes !

Ik heb een Octavia I en het is niet de rails die het probleem zijn, het is in de stoel zelf dat ik het hoor kraken....

opgelost door de stoel een standje hoger te zetten :-)

komt soms ook bij Bora's en Golf4 voor blijkbaar...

cheers

berre

Bovenaan Onderaan