Beter laat dan nooit...

Rolie

Lid
Al 7,5 jaar lid maar de tijd zonder berichten is bij deze voorbij. Nu er een autowissel aanstaande is maak ik van de gelegenheid gebruik mij voor te stellen. In het echt wordt ik vaak Ronald genoemd en mijn Fabia heeft in Rotterdam zijn vaste parkeerplaats. Bijna twee kinderen later (ze zit in de 34e week) ben ik nu op zoek naar iets groters.

De huidige auto is sinds mei 2013 een Fabia Combi Fresh 1.2 TSI/63 kW. De afgelopen 100.000 km ben ik zonder al te veel problemen doorgekomen, alleen een lekkende waterpomp en bijbehorende reparatie was een beetje jammer.

Rond de aanschaf van deze auto en rond de aankomende autowissel heb ik al veel gehad aan alle berichten op dit forum en ik denk dat dat ook nog wel even zo zal blijven.

Tot schrijvens!

20180901_193717-2016x1512_masked.jpg

Cordoba

Forumguru
Welkom Ronald, en maak je velgen schoon als je gaat inruilen (lijkt er op dat er een dikke laag vliegroest op de voorvelgen zit). Al enig idee wat de opvolger moet worden?

Japanese Power

Donateur
Nog gefeliciteerd met je 7,5 jarig lidmaatschapsjubileum en met je eerste post ;) Natuurlijk van harte welkom en op naar de volgende post! Veel plezier hier!

Rolie

Lid
Bedankt allemaal!

Welkom Ronald, en maak je velgen schoon als je gaat inruilen (lijkt er op dat er een dikke laag vliegroest op de voorvelgen zit). Al enig idee wat de opvolger moet worden?
Inderdaad, remstof slaat er vrij makkelijk op neer. Groot verschil met achter ontstaat denk ik omdat daar trommels zitten.

De opvolger wordt zeer waarschijnlijk een Octavia Combi waar de kop al af is. Ik heb al een proefrit gemaakt in een kandidaat maar vond het inruilbedrag tegenvallen, zo'n €1500 minder dan de ANWB opgeeft als prijs voor "inruil bij autobedrijf". Ik heb geen idee wat ik mag verwachten dus ik wil ook elders eens gaan kijken.

Bovenaan Onderaan