Rolie
Lid
Al 7,5 jaar lid maar de tijd zonder berichten is bij deze voorbij. Nu er een autowissel aanstaande is maak ik van de gelegenheid gebruik mij voor te stellen. In het echt wordt ik vaak Ronald genoemd en mijn Fabia heeft in Rotterdam zijn vaste parkeerplaats. Bijna twee kinderen later (ze zit in de 34e week) ben ik nu op zoek naar iets groters.
De huidige auto is sinds mei 2013 een Fabia Combi Fresh 1.2 TSI/63 kW. De afgelopen 100.000 km ben ik zonder al te veel problemen doorgekomen, alleen een lekkende waterpomp en bijbehorende reparatie was een beetje jammer.
Rond de aanschaf van deze auto en rond de aankomende autowissel heb ik al veel gehad aan alle berichten op dit forum en ik denk dat dat ook nog wel even zo zal blijven.
Tot schrijvens!
De huidige auto is sinds mei 2013 een Fabia Combi Fresh 1.2 TSI/63 kW. De afgelopen 100.000 km ben ik zonder al te veel problemen doorgekomen, alleen een lekkende waterpomp en bijbehorende reparatie was een beetje jammer.
Rond de aanschaf van deze auto en rond de aankomende autowissel heb ik al veel gehad aan alle berichten op dit forum en ik denk dat dat ook nog wel even zo zal blijven.
Tot schrijvens!