is er geen lijst van wat gedaan wordt binnen dat pakket
Was zelf ook benieuwd en heb hard gezocht maar niks inhoudelijks erover gevonden (in de zin van inbegrepen uit te voeren checks/werkzaamheden en onderdelen)...
Volgens mij wordt er ook behoorlijk winst gemaakt op dat VOI programma: Iedereen betaalt 300 euro voor een 30dkm beurt, maar alleen de mensen die hun auto compleet aftrappen hebben dat misschien eruit, maar die moeten daarentegen eerder voor een beurt door die slijtagemonitor die oa. je rijstijl en de kwaliteit van de olie bijhoudt etc.. Ik vermoed dan ook dat ik iets eerder aan de beurt zal zijn met mijn rijstijl :blush:
De hoge prijs van de longlife olie daargelaten: Bij het meerendeel van de bestuurders (die voorzichtig met hun auto omgaan en hem bijv. steeds netjes warm rijden) zal er steeds vrij weinig vervangen hoeven worden en daar pakken ze waarschijnlijk hun winst op..
Voordeel voor de klant is aan de andere kant is uiteraard wel dat deze veel minder vaak voor een beurt hoeft, dus dat is ook wat waard.
Ik ben hoe dan ook erg benieuwd: heeft iemand hier een specificatie/rekening van een VOI beurt; zo ja, zou je de inhoud ervan met ons willen delen??