Rob
Forumguru
Bij het installeren van mijn H7 xenon set loop ik tegen iets onhandigs aan: Als ik de halogeenlamp eruit haal en de xenonlamp in het gat stop, is er geen klem meer om de xenonlamp op z'n plek te houden.. Die zit namelijk vast aan het stekkertje en die krijgt een andere functie ivm de canbus kabeltjes. De O2 fl heeft trouwens projectorlenzen.
In de O2 pfl zitten reflectoren en wordt het H7 lampje door een ijzeren klemmetje vastgezet. Dat ijzeren klemmetje zit niet aan de stekker en kan dus gewoon gebruikt worden.
Wie is hier ook tegenaan gelopen bij de O2 fl en hoe het beste op te lossen?
Voor de duidelijkheid: Ik heb de lampen wel even op een tijdelijke manier vastgezet ivm de afstelling en nee, het verblind niet. Een keurige set van Xenonlamp.nl, 35w 4300k, canbusproof.
Deze foto's illustreren hopelijk een beetje wat ik bedoel.
In de O2 pfl zitten reflectoren en wordt het H7 lampje door een ijzeren klemmetje vastgezet. Dat ijzeren klemmetje zit niet aan de stekker en kan dus gewoon gebruikt worden.
Wie is hier ook tegenaan gelopen bij de O2 fl en hoe het beste op te lossen?
Voor de duidelijkheid: Ik heb de lampen wel even op een tijdelijke manier vastgezet ivm de afstelling en nee, het verblind niet. Een keurige set van Xenonlamp.nl, 35w 4300k, canbusproof.
Deze foto's illustreren hopelijk een beetje wat ik bedoel.