Ik heb het volgende
systeem de afgelopen week ingebouwd.
Echt ideaal, bekabeling vanaf de houder en het scherm gewoon in een eigen tas thuis.
Je schuift het scherm erop en hij gaat spelen.
Heb hem ook aangesloten op mijn Kenwood Dubbeldin.
Dus ook voorin beeld en belangrijker nog, overal mooi geluid door de speakers en het kleine extra subje:xyxthumbs:
DVD speler kan ook gewoon op een eigen batterij 2,5 uur spelen en er zit een standaardje ingebouwd.
Ik heb de 10" variant.
Bij mijn vriendin was het wat lastiger, die heeft een Aygo en geen losse hoofdsteunen.
Heb zelf wat gefabriceerd en dat werk prima.Daar dus wel met Klitteband.
Voordeel is dat het systeem waar het scherm inklikt gewoon kan blijven zitten.
Daar zit ook de stroomkabel in.
Dus gewoon instappen, scherm erin schuiven en gaan........
Aanvulling:
Kan dus ook USB op en SD erin.
Moet nog proberen of ik de DVD van de Kenwood ook op de Nextbase kan krijgen.
Ipod werkte in ieder geval niet maar moet de bekabeling nog even checken.
Maar kan dus ook aan het videoformaat van Apple liggen.
Kabel heb ik door de stoel heen geleid en via de hoofdsteun eruit laten komen.
Van de sigaretaansluiting een nieuwe aftakking gemaakt (2 eigenlijk maar die 2e is voor de telefoon van mijn vriendin) met een aan en uit schakelaar tussen de stoel in de middentunnel. Kan ik dus in 1 keer de stroom naar de DVD uitschakelen en hoef ik niet de uit knop te vinden.
Heb meteen ook de 12V vervangen in de middentunnel (deed het niet (of heel slecht) vanaf de koop), lampje van de asbak, lampje van het dashboardkastje, steun gerepareerd van het dashboardkastje, extra antenne binnen geinstalleerd vanwege slechte ontvangst en lampje kofferbak weer aan de praat gekregen.
En de losse trekhaak en hulpbeugel weer netjes zwart gemaakt........
Was een druk weekje, vooral de lampjes want elk lampje moest weer apart besteld worden..........