underdwarf
Lid
Hallo mensen,
Bij deze wil ik me ook even voorstellen.
Ik ben Ludo (ja kan er ook niks aan doen) en woonachtig in het oosten des lands. Ben 32 jaar en woon samen met vriendin en onze kleine man van 2 jaar.
Voor het werk mocht ik een leasebak uitzoeken.
Na een beetje rond gekeken te hebben is het oog gevallen voor een Octavia.
Het is uiteindelijk een 1.6TDI Ambition Businessline geworden in de kleur Race Blue.
Het enige wat er als pakket opkomt is een Plus Pack, een trekhaak en voorruit verwarming.
Helaas kreeg ik te horen dan de Xenon niet meer kon (was alleen op voorraad modellen).
De verwachte levertijd is eind mei, begin juni
Mijn huidig auto is een Ford Focus uit 2005 (deze heeft ook voorruitverwarming en dat is heerlijk ).
Ik ben dan ook lid van de focusclub en heb daar leuke ideeën opgedaan.
Hopende dat dit net zo'n leuk forum is als het focusforum.
Groeten
Bij deze wil ik me ook even voorstellen.
Ik ben Ludo (ja kan er ook niks aan doen) en woonachtig in het oosten des lands. Ben 32 jaar en woon samen met vriendin en onze kleine man van 2 jaar.
Voor het werk mocht ik een leasebak uitzoeken.
Na een beetje rond gekeken te hebben is het oog gevallen voor een Octavia.
Het is uiteindelijk een 1.6TDI Ambition Businessline geworden in de kleur Race Blue.
Het enige wat er als pakket opkomt is een Plus Pack, een trekhaak en voorruit verwarming.
Helaas kreeg ik te horen dan de Xenon niet meer kon (was alleen op voorraad modellen).
De verwachte levertijd is eind mei, begin juni
Mijn huidig auto is een Ford Focus uit 2005 (deze heeft ook voorruitverwarming en dat is heerlijk ).
Ik ben dan ook lid van de focusclub en heb daar leuke ideeën opgedaan.
Hopende dat dit net zo'n leuk forum is als het focusforum.
Groeten