Bijna bijna bijna!!!

DavidB

Nieuw lid
Damn.. wat een ellende /forum/images/graemlins/winkie.gif Mn O2 staat bij de dealer te wachten op twee dingen: kenteken en iPod link! Allebei nèt niet voor het weekend binnen; wat een DRAMA /forum/images/graemlins/407.gif

Maar maandag of uiterlijk dinsdag moet het voor elkaar zijn en rijd ik hier de straatstenen eruit! Uit de weg! /forum/images/graemlins/super.gif

poekie

Actief lid
Ik leef met je mee, nu ik net m'n Skoda 2,5 uur geleden opgehaald heb. Wees gerust het is het wachten waard.

Fabia

† In Memoriam
Da's balen /forum/images/graemlins/407.gif voor je. Maar goed dan begint het grote genieten volgende. Heb je nog wat om naar uit te kijken.

SkodaMan

Actief lid
Er is al eerder een tip geweest om die laatste dagen door te komen:

Een paar manieren om geduldig te zijn maar toch verwachtingsvol:
- Ga naar de dealer en haal een stapel folders. Knip de plaatjes uit en plak en minstens 3 in elke kamer van je huis. Plak er ook een paar in je huidige auto en op je werk.
- Begin elke zin met "Heb ik jou al verteld dat mijn Octavia onderweg is?", ook als je hem of haar niet kent.
- Schrijf een brief naar Sinterklaas of de Kerstman en doe er een lijstje bij van alle after-market accessoires die je graag wilt hebben.

Ik hoop dat dit helpt /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif.

Bovenaan Onderaan