Bijna is het zover....

wanderer

Senior Member
Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover, vrijdag 18-06 kan ik hem ophalen, een kenteken heb ik al doorgekregen.....maar eerst even voorstellen, ik ben al een tijdje lid van dit forum onder de naam "Wanderer" mijn eigen naam is Dick, begin nu aan mijn vut periode en de aanbieding Fabia GL zonder MRB komt als geroepen.
Tot nu toe rij ik in een Ford Focus Ambiente uit 1999, natuurlijk diesel (mooiste techniek) en die was zo langzamerhand aan vervanging toe (tellerstand 265000), niet in de laatste plaats omdat deze Ford mij elke maand 92€ kost aan MRB. Dus op 10-04 een Fabia Combi GL besteld in Goes.
Opties: dakrail, trekhaak en metallic lak, kleur Storm Blue. En dan nu deze Fabia, zal mij benieuwen.....

mmarechal

Actief lid
Hallo Wanderer, welkom en veel plezier op het forum. De focus is dus in elk geval goed gebruikt :worshippy:. Alvast veel fijne kilometers in de Fabia toegewenst.

Hetzer

Forumguru
Welkom Dick , welkom op het forum en sterkte die laatste dag(en) wachten op jouw GL , ik mag sinds vanmiddag 1600H genieten van mijn GL en hij bevalt errug goed.
laat vrijdag jouw bevindingen ook horen!!!!!!!!!!!!

gr

wanderer

Senior Member
heb hem zojuist opgehaald en oooh wat is tie mooi (storm blue) hij is gezien z'n 1.2 best wel pittig, bij doortrekken in z'n versnelling hoor je hem duidelijk, maar bij normaal rijden (ook 120) is tie behoorlijk stil......over de rekjes in de kofferbak, het 12V stopcontact deden ze in de garage niet moeilijk, dat wordt binnenkort geregeld, alleen jammer, geen opberg onder de stoel en geen brillenopberg bij de achteruitkijk spiegel....heb gelijk een thuiskomer besteld, die wordt ook binnenkort geleverd....en dan op vakantie....heen en terug Portugal...daarna zal hij wel ingereden zijn....en is er ook meer bekend over het verbruik..

quorumz

Actief lid
wat doen ze voor die 12volt dan? vind ik een redelijk gemis voor een station wagon als je daar je koelbox op aansluit

wanderer

Senior Member
prijs nog onbekend, verwacht gratis, en anders zal het de kop niet kosten, desnoods monteer ik het zelf....

Bovenaan Onderaan