Bijna Skoda rijder

whalertje35

Actief lid
Aanstaande zaterdag leveren wij onze Golf 4 TDI Highline in voor een Skoda Octavia Combi L&K 1.8T. Na een poosje zoeken zijn wij bij deze auto uit gekomen, in eerste instantie waren we net te laat voor een Combi Elegance 1.8T en een Combi 1.8T RS.

Ik vind het een schitterende uitvoering, lekker luxe dat leer en de rest van de verwennerij. We vervangen alleen de standaard velgen voor de velgen die onder onze Golf zaten, 17 inch BSA Lance.

Dus aanstaande zaterdag kunnen we lekker gaan tuffen :):):).

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Je hebt een hele mooie Octavia gekocht. Ben benieuwd naar de foto's met de 17inch velgen. Is het een Octavia van de eerste of tweede generatie?

whalertje35

Actief lid
Welkom op dit gezellige forum. Je hebt een hele mooie Octavia gekocht. Ben benieuwd naar de foto's met de 17inch velgen. Is het een Octavia van de eerste of tweede generatie?

Het is er een van de eerste generatie, ik geloof dat het op het forum een O1 genoemd wordt. De fotos komen er zeker aan, ik denk dat de velgen wel dik onder de auto staan, bij mijn Golf in ieder geval wel. Maar die was ook 40 mm verlaagd (KW set), maar die past jammer genoeg niet onder de Octavia.

whalertje35

Actief lid
Wat doe je met de velgen die er nu op zitten?
Dat weet ik nog niet zeker, maar waarschijnlijk gaan er winterbanden om heen. En anders gaan ze de verkoop in, ik moet voor mijn Golf ook nog stalen velgen regelen met APK waardige banden. Ik hoop dat dit gaat lukken voor zaterdag.

Bovenaan Onderaan