Bijna zover ...mijn nieuwe O2 Combi

courage

Nieuw lid
28 Feb is het zover. Kan ik mijn O2 Combi Elegance Attr. Bus 1.9 TDI ophalen. Bl Magic Pearl. met Privacy glas. Kan niet wachten. Kan ik eindelijk afscheidnemen van mijn huidige franse rammelbak

ppx

Donateur
Wanneer had je hem besteld? Kwestie van ong zo uit te rekenen wanneer ik mijn O2 kan verwachten.... :smirk:

courage

Nieuw lid
Niet helemaal eerlijk. Hij stond al in de showroom....en was precies zoals ik hem wilde hebben. Dus afgelopen vrijdag officieel besteld.....Maar het schijnt dat levertijd van Skoda erg snel is. Normaal zeggen ze dat je 12 weken na bestelling kan rijden, maar hoor regelmatig betere berichten. Dus hoop dat je geluk heb.

ppx

Donateur
Ik heb besteld op zaterdag 19/01. Op de bestelbon werd een leveringstermijn voorzien ergens rond half maart. Zonet gehoord dat mijn O2 in week 8 gepland staat. En volgens mijn dealer is de voorziene levertermijn dan ook een reëel haalbare datum...

Dus, als ik even tel (en de dealer liegt niet natuurlijk ...) zou ik met een wachttijd zitten van +/- 8 weken tussen bestellen en hebben...

Ik tel de dagen, de nachten, de uren, de minuten, de seconden, ... en ben stik jaloers elke keer ik een O2 voorbij zie komen. Als je weet dat ik nu met een Citroën Berlingo II rondtuf...

ppx

Donateur
Ja, die grapjes over "voldoende folders" in huis heb ik -sinds mijn lidmaatschap aan dit leuke forum- al enkele keren de revue zien passeren.

Dat vind ik niet echt netjes, zo de nieuwe bijna Skoda rijders nog lekker even jennen...;) Ja dus, ik heb folders in huis. Ik heb sinds gisteren ook de franstalige handleiding in huis (behalve van de Stream)...

Ik heb de dealer zijn glanzende tegels al verschillende millimeters afgesleten tijdens een nog maar eens toevallig bezoek aan de showroom om toch nog maar eens één of ander detail van het interieur te controleren...

Skoda, je moet er écht wel klaar voor zijn. Dat moet ik je inderdaad wel meegeven... :1761:

ppx

Donateur
O2 bijna afgeleverd

Op zaterdag 19/01 heb ik mijn O2 Combi Elegance besteld. Een tweetal weken terug wist mijn dealer te melden dat hij week 8 (deze week dus) gepland stond.

Vandaag een e-mail ontvangen van de dealer dat hij eind volgende week hier in Antwerpen bij de garage is. Dat worden nog lange nachten.

Maar, dat betekent dat er tussen bestellen en hebben net geen 7 weken liggen!

En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb nog folders in reserve. :super:

Bovenaan Onderaan