Bijna zover!

BeeJee

Actief lid
Nog een paar dagen en dan gaan we onze "nieuwe"auto ophalen, na diverse uurtjes op gaspedaal.nl te hebben doorgebracht, kwam ik per toeval een Octavia 1.4tsi in de kleur Rosso brunello tegen bij een dealer bij mij in de buurt.

Na 1 telefoontje was een afspraak en dus een proefrit geregeld, na bijna 16 jaar te hebben gereden met een VW Golf 4 1.9 TDI 36NFJ7.jpg was de proefrit er eentje met een grijns van oor tot oor. Eerlijk toegegeven zat er ook een beetje sentiment bij omdat ik begin jaren 90 een bijzondere Audi 80 2.3E heb gehad in exact dezelfde kleur (wat een auto was dat) maar daar ga ik het verder hier niet over hebben uiteraard!

Eigenlijk stond mijn besluit al vrij snel vast om de Octavia aan te schaffen, mooie auto, binnen het budget, en de rest van de familie was ook enthousiast. Mijn zoon van 10 denkt nog steeds dat het een nieuwe auto is, zo mooi en goed onderhouden, de vorige eigenaar is er bijzonder zuinig op geweest en dat straalt de auto ook uit.

Maar goed zoals de titel al aangeeft, nog een paar dagen en dan gaan we hem ophalen, zodra ik hem mooi op de gevoelige plaat heb vastgelegd zal ik zeker een paar foto's posten en ben benieuwd naar de reactie's.

Cordoba

Forumguru
Welkom hier @BeeJee een zeldzame kleur voor een Octavia, en staat 'm echt mooi. Wat gaspedaal betreft: je kunt daar ook instellen dat je een berichtje krijgt als er een nieuwe advertentie is, die aan je zoekeisen voldoet, dat spaart je dus een hoop zoektijd.

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum! Mooie auto. De Rosso Brunello kleur blijft een mooie kleur. Veel fijne kilometers gewenst!

Bovenaan Onderaan