Bijtelling op de OIII

ertromp

Forumguru
Plaats in dit topic je genoegen of ongenoegen over de bijtelling die je als leasert hebt op je nieuwe of nog af te leveren O3
 

ertromp

Forumguru
De complete discussie die je voert over je bijtelling in het topic "Kinderziektes O3" kun je beter hier kwijt onder de juiste titel
 
Hij is al besteld. Ben ontzettend blij met de keuze. Ben normaal een VW rijder, maar prijs/kwaliteit en ruimte is zo goed bij Skoda. En het maakt deel uit van de VW groep dus wat wil ik nog meer. Nu is het aftellen...
 
@Jelmer: adhv mijn berichtje had je niet begrepen dat ik zelf veel te lui ben om dat allemaal uit te zoeken? Ik zie alleen dat 111 gram uitstoot de max is voor 20% (was eigenlijk zelfs te lui om op jouw link te klikken, maar toch gedaan :D
 

jelleg

Lid
@Jelmer: adhv mijn berichtje had je niet begrepen dat ik zelf veel te lui ben om dat allemaal uit te zoeken? Ik zie alleen dat 111 gram uitstoot de max is voor 20% (was eigenlijk zelfs te lui om op jouw link te klikken, maar toch gedaan :D

Wakker worden dan. Zelf nog even nakijken dus hoeveel uitstoot genoemde versies veroorzaken.
 

Gieliovd

Forumguru
Met de bijtelling ben ik best content, met de eigen bijdrage wat minder. Je krijgt gewoon veel waar voor je geld bij Skoda en dat is prettig.

Ik heb bewust gekozen voor een van de duurste auto's die ik kon kiezen. Duurder was een Volvo V40 met handbak.

Maar goed, je moet alles relativeren. Ik ben 27 lentes jong, ben een relatieve junior binnen het bedrijf waar ik nog niet eens in vaste dienst ben (proeftijd nog niet eens doorstaan). Ik heb nu al de mogelijkheid onderstaande auto te leasen, voor een schappelijk bedrag. Dus ja, waarom zou ik klagen?

Of de auto bevalt en de motorisering volstaat moet blijken. Ik ben blij geen handbak te hebben gekozen. Ik rij nu met de 1.2 TSI met zesbak hand en het kan me na 400 km niet echt bekoren. Hakerig gedrag, vreemde spreiding van het vermogen. Gebaseerd op die ervaring, zal blijken of €276 per maand bijtelling + eigen bijdrage me nog aanstaat.

Als de auto me bevalt dan zal de volgende een Superb worden denk ik over 3 jaar :)
 
Bovenaan Onderaan