Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in de nieuwe Fabia als komende leaseauto. Uiteraard ben ik gebonden aan een diesel. Om toch wat extra power te hebben heb ik een voorkeur vooraf voor de 1.9TDi. Nu heb ik dus zowel naar Den Bosch als Eindhoven gebelt om te vragen of ze er eentje hebben staan om een testrit in te maken. Dik bleek niet het geval, schijnt nogal schaars te zijn bij de dealer. Wel bleek het mogelijk een afspraak te maken bij de importeur in Leusden.
Nu is de Tdi die ze daar hebben helaas de komende 2,5weken uitgeleend aan AutoWeek, volgens de dealer omdat ze een artikel over F2 aan het schrijven zijn. Ik wacht denk ik dus nog even dat rapport af, ik ben benieuwd in ieder geval.
Verder kan ik nog niet echt veel rij ervaringen vinden op internet, zijn er hier al mensen die hun nieuwe F2 ervaringen willen delen?
Nu is de Tdi die ze daar hebben helaas de komende 2,5weken uitgeleend aan AutoWeek, volgens de dealer omdat ze een artikel over F2 aan het schrijven zijn. Ik wacht denk ik dus nog even dat rapport af, ik ben benieuwd in ieder geval.
Verder kan ik nog niet echt veel rij ervaringen vinden op internet, zijn er hier al mensen die hun nieuwe F2 ervaringen willen delen?