Binnenkort ook Skoda rijder

valderrama

Senior Member
Op vriendelijk verzoek ook maar even hier een post.

Binnenkort ga ik een bestelling voor een Skoda Octavia 1.6 TDI Elegance Business plaatsen, de handgeschakelde variant. Wel met de volgende opties:

- travel pakket
- lane assist, actieve rijbaanbegeleiding
- 18 inch Alaris velgen
- ivory alcantara bekleding
- DAB
- panoramisch glazen schuif-/kanteldak
- sunset
- verwarmbare voorruit
- hill hold control

Over de kleur van de auto zelf ben ik er nog niet helemaal uit. Qua opties denk ik dat dit het eigenlijk wel gaat zijn en ik mis volgens mij geen 'must haves'. De auto moet eigenlijk ook niet duurder worden dan dit qua totaalbedrag met de prijzen uit het boekje. Aangezien ik hem ga leasen ben ik wel nog aan het kijken of er wat mogelijk is met de prijs van dit alles maar het lijkt er op dat er zeer weinig te bedingen valt...

Hopelijk kan ik eind komende week de definitieve bestelling plaatsen en dan zie ik wel welke dealer (als er geen goede aanbieding komt) hem mag gaan leveren.

Tips zijn welkom!

PCK

Senior Member
Hoi Valderrama,

Welkom, ik heb mijn leaseauto besteld bij Automaas Nieuwkoop.
Ben zeer te spreken over deze dealer en service, heb aangegeven wat mijn wensen waren en leasebedrag was.
In overleg blijf je hier wel binnen met de gewenste opties.

Heb overigens zelf O3HB EB, met leder bekleding, dit is wel een aanrader moet ik zeggen, blijft altijd mooi en makkelijk te onderhouden.
De dealer heeft ook goede "achteraf" opties die aantrekkelijk in prijs zijn en niet in de bijtelling vallen.

Succes met je keuze !!

valderrama

Senior Member
Inmiddels zijn we er wel over uit dat de auto zoals omschreven het wel moet gaan worden. Heb nog getwijfeld over het functiepakket eigenlijk alleen vanwege de 230 socket voor de medereizigers en het bagagepakket vanwege de mogelijkheid om de vloerschotten rechtop te kunnen zetten om te voorkomen dat bagage niet te veel heen en weer schuift. Tevens ook nog zeer getwijfeld over een volwaardig reservewiel maar ook deze laten we vallen. Al met al scheelt het toch weer een paar euro per maand en ik wilde de auto ook niet duurder laten worden dan de auto die we nu rijden.

Andere hele interessante opties zijn er verder ook niet. Qua kleur heb ik nu sterk het gevoel dat het Race Blue moet gaan worden. Hoop alleen niet dat het met het ivory alcantara niet 'te patserig' wordt...

Keuzes! Maar ik ben er bijna!

Bovenaan Onderaan