Binnenkort waarschijnlijk ook Skoda rijder

Waarschijnlijk gaan we binnenkort een Skoda Fabia Combi privé leasen. We zijn op zoek naar compleet, iets ruimer dan onze huidige Citroën C3 en goedkoop. Zoveel rijden we niet, maar wat meer luxe en zekerheid dan onze zoveelstehands is wel gewenst. Zeker wanneer we weer op vakantie naar Zuid Frankrijk kunnen.
Momenteel nog aan het oriënteren, maar we hebben een fijne offerte ontvangen voor de Combi Ambition, dus waarschijnlijk over een maandje of twee ook Skoda rijder.

JeSko

Forumguru
Welkom Barry

Een nieuwe auto is echter geen garantie op zekerheid hoor, je koopt er in ieder geval de ander zijn miserie niet met over.

En de kogel is door de kerk. Zojuist leasecontract ondertekend. Waarschijnlijk in januari Skodarijder. Op zich geef ik weinig om auto's, maar in vergelijking met onze Citroën C3 uit 2004 reed de Skoda Fabia gisteren heerlijk. En ik wist niet dat ik cruise control zo gemist had. Of parkeersensoren. Of een turbo. Of Spotify in de auto.
Ben er blij mee!

En de pret wordt in de kiem gesmoord. De auto zou dit jaar geleverd kunnen worden aan de dealer, echter corona. Dus zou volgend jaar worden en dat scheelt zo'n 50 euro per maand (althans dat was de offerte bij een andere dealer voor een in 2021 geleverde Fabia Combi). De verkoper belt me morgen terug of het toch niet alsnog gaat lukken en komt anders met andere opties... Ben benieuwd, maar baal er wel onwijs van.

JeSko

Forumguru
Dat is zuur Barry, succes alsnog! Hopelijk komt het nog voor elkaar want zo'n Fabia is fabulous en heel veel waar voor je centen. We duimen voor je!

De dealer heeft een Quartz Grey Ambition gevonden met wat extra opties (o.a. de lichtmetalen velgen die ik sowieso eigenlijk wilde). Kost een tientje per maand meer, dus dat is te overzien. Hopen dat het nu wél doorgaat!

Bovenaan Onderaan