Wie weet of de binnenspiegel te verwijderen is. Ik wil dit graag weten omdat ik zonnen band wil aanbrengen, daar ik de zonnenkleppen te kort vind.
Mvg Mannic
Zonneband wordt toch aan de buitenkant geplakt?
Tenminste, ik heb er al meerdere gehad, en dat was allemaal buiten...
Dan hoeft de spiegel er niet af.
Ik heb er enkele gemonteerd (statische folie) in m'n eerste auto's, maar die zaten allemaal aan de binnenkant.Nu je het zegt . Dat is inderdaad aan de buitenkant dat die gekleefd worden .
Ik heb er enkele gemonteerd (statische folie) in m'n eerste auto's, maar die zaten allemaal aan de binnenkant.
Plak je ze buiten,zitten ze in 't veld van de ruitenwissers en is er na een ritje in de regen niet veel meer van over!
Tot nu toe heb ik die markeringen enkel gezien op Fabia's die fabriek af met een strook 'graukeil' geleverd werden. Die groene of blauwgrijze naar onder toe vervagende zonneband. Een voorruit zonder zulke zonwering heeft die markeringen blijkbaar niet altijd.Als ik het niet verkeerd voor heb , staat er op iedere vooruit aan de zijkanten 2 kleine streepjes in het glas . De zonneband mag daar niet onder komen. Denk dat dit voor gans europa geldt .
De bedoeling is, om zo'n doorzichtige groene of blauwe folie aan te brengen aan de binnenkant. Dus geen tuning gebeuren, maar echt voor de zon voor een groot deel uit je ogen te houden als je voor het stoplicht staat etc.
Mvg Mannic.
Voor de Fabia1:Uitbouw: Spiegel naar beneden drukken (door de veerspanning heen),Mijn binnenspiegel is los, maar ik weet niet hoe deze weer te bevestigen.