Black III stelt zich voor :)

BlackIII

Actief lid
Goedendag!

Ik zal mij even voorstellen omdat dit toch wel hoort op een forum..

Mijn naam is Guido, nu ben momenteel 27jaar oud. Nu heb ik tot 2jaar terug regelmatig een zwarte "Octavia I Combi 1.9TDI automaat" gereden via mijn pa. Deze Octavia ging uiteindelijk weg toen er 296.000km op de teller stond en nogsteeds prima reed! En dat heeft me toch wel beïnvloed bij mijn meest recente keuze op auto gebied.
Overigens ben ikzelf 2jaar geleden eigenaar geworden van een andere station, een Volvo V40 2.0T Dynamic Sports Edition uit 2001. Een erg vlotte, fijne en ruime auto maar economisch niet geschikt voor 40.000km per jaar :tongue:

Maar gezien deze kilometers veel werk kilometers zijn, heb ik nu via mijn werk ook de gelegenheid gekregen om een lease auto uit te kiezen!!
Het zal jullie niet verbazen, de keuze is gevallen op een Octavia Combi Geenline Businessline met de nodige extra goodies. Hij is nu besteld en ik mag hem in december in ontvangst gaan nemen. Gelukkig komt hij sowieso nog voor het nieuwe jaar op kenteken, dus ik profiteer nog even van de 14%bijtelling
:dankje:

Omdat het een lease auto is, maar ik wel het een en ander nog iets wat aan wil passen, kom ik hier op het forum vast erg nuttige dingen tegen! Zo heb ik het idee om al het chroom inclusief de Teron velgen zwart te maken, en ik zag daar al nuttige tips over voorbij komen.

Komt dus vast helemaal goed!

:cheers:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Guido, en voorlopig is er aardig wat te vinden op het forum wat je aan zou kunnen passen. (dus genoeg leesvoer tijdens de 'wachttijd').

Bovenaan Onderaan