Amundsen Bladeren door bestandsmappen op SD kaart?

Ik mijn eigen muziek op een sd kaartjes staan en kan dit middels het touchscreen (Amundsen) bedienen.
Onder het rijden vind ik het niet veilig om van muziek te wisselen op de sd-kaart met het touchscreen.
Met de stuurbediening kan ik alleen een nummer naar voren of naar achteren, maar niet naar een andere map.
Is dit ergens in te stellen, zodat ik mijn gehele muziek bibliotheek via stuurbediening kan benaderen?
Dus van de ene map naar de andere map.

Dat zou ik ook graag willen weten.
Er gaat straks een 128gb kaart je in mijn columbus. ca 250 albums geordend \artiest \ album \ track
Allemaal flac's

Diet 32gb limiet is microsoft taal, maar helemaal onjuist.
Als je het kaartje als fat32 formatteerd kan er 2x128gb in. Dat kan in bijna elk apparaat. Ik heb gelezen dar er al iemand was met 2x128gb dus dat werkt gewoon.

Darkside

Forumguru
Diet 32gb limiet is microsoft taal, maar helemaal onjuist.
Als je het kaartje als fat32 formatteerd kan er 2x128gb in. Dat kan in bijna elk apparaat. Ik heb gelezen dar er al iemand was met 2x128gb dus dat werkt gewoon.
Is niet helemaal waar.
je hebt SD: Die gaat tot 2gb.
Je hebt SDHC (high capacity): die gaat tot 32gb.
En dan heb je nog SDXC (extended capacity): welke tot 2 TB kunnen.

Dan heb je nog het bestands formaat hoe je hem formatteerd (NTFS of FAT).

Beide zijn van belang in de ondersteuning. En de MIB navigatie systemen kunnen overweg met SDXC.
Maar mijn navi in de o2 weer niet.

En verder is het volgens mij niet mogelijk om te bladeren via het stuur (een groot gemis als je het mij vraagt).
Ik weet dat de columbus je wel kunt bladeren met de rechter ronde knop. Maar of dit ook bij de amundsen kan weet ik niet

Met de rechter ronde knop kan je idd bladeren, maar is vrij ver het stuur gepositioneerd en dus ook niet echt veilig qua bediening.

Darkside

Forumguru
Ikzelf heb geen o3. Maar tijdens de proefrit vond ik het, voor mij iig, wel meevallen.

Maar ben het met je eens. Dat je ook moet kunnen bladeren dmv de scroll wieltjes op het stuur,

henriz

Forumguru
Ja, maar kan niet. Ik heb dit uitgebreid uit zitten zoeken. Hele manual doorgenomen, alle knopjes en combinaties geprobeerd, hier gevraagd.
Nee, het kan gewoon echt niet. :mad:

RoelF

Forumguru
Ik denk ook dat het helaas niet kan. De knopjes op het stuur bedienen alleen het schermpje tussen je tellers.

Bovenaan Onderaan