Blaupunkt RCD 300 in fabia????

dekleik

Nieuw lid
Hallo,
Zal me even voorstellen : ik ben Mark en heb een nieuwe fabia equippe aangeschaft die in volgende week geleverd krijg;)
Nou ben ik aan het kijken voor een dubbel din autoradio en kwam de RCD300 tegen die uit de VW stal komt.
Wie weet of deze past in de fabia,vond wel info op duits forum dat ie past in de O2 met de omlijsting van de navi-set.Werkt dit voor de fabia ook?? en is die omlijsting voor de fabia te bestellen en wat zou zoiets kosten??

MVG Mark

DJNeO

Actief lid
waarom neem je het nieuwe dubbeldin toestel van kenwood niet... die is echt GAAF!!!!!!

dekleik

Nieuw lid
Wil een radio die niet te druk is en niet te duur,maar vind nergens info wat mogelijk is in een fabia mbt tot de orginele dubbel din radio's van volkswagen

DJNeO

Actief lid
te druk kan je het nieuwe dubbeldin toestel van Kenwood niet vinden... 1 groot scherm met misschien 4 knopjes... te duur kan ik mee inkomen... t is wel meteen een geintje van 2000 euries... /forum/images/graemlins/407.gif

dekleik

Nieuw lid
Maar past ie in een Fabia???
heb net de dealer gebeld of ie wil kijken of het past,heb ook de vw delta 6 cd op het oog , maar niemand kan me vertellen of deze passen in de fabia.

Heeft er iemand wel een dubbel din radio/navi in een fabia zitten ???

mvg Mark

Bovenaan Onderaan