Mark Van Kuijk
Nieuw lid
Ik overweeg om een O2 te kopen uit 2007 met 118000 op de teller. Enkele vragen:
- bij draaiende motor oliedop losmaken gaf veel blauwe rook uit de opening en best veel druk zodat dop stuiterde. Ik lees wisselende reacties of dit goed of slecht is.
- lucht van vlissingen heeft chroom wat aangetast. Mogelijk makkelijk te verhelpen, maar moet ik dan extra checken op chassis en roestvorming?
- remschijven achter zijn dun. Iemand indicatie voor kosten?
- cosmetisch, best wat gebruikersporen, vooral bij deurhendels. Te polijsten?
Altijd dealeronderhouden en eigenlijk nog geen extra kosten gehad. Aandachtspunten?
Is het bij deze ook zo dat de ramen in de deur kunnen vallen?
Vraagprijs 7800 particulier
Alvast bedankt.
Mark
- bij draaiende motor oliedop losmaken gaf veel blauwe rook uit de opening en best veel druk zodat dop stuiterde. Ik lees wisselende reacties of dit goed of slecht is.
- lucht van vlissingen heeft chroom wat aangetast. Mogelijk makkelijk te verhelpen, maar moet ik dan extra checken op chassis en roestvorming?
- remschijven achter zijn dun. Iemand indicatie voor kosten?
- cosmetisch, best wat gebruikersporen, vooral bij deurhendels. Te polijsten?
Altijd dealeronderhouden en eigenlijk nog geen extra kosten gehad. Aandachtspunten?
Is het bij deze ook zo dat de ramen in de deur kunnen vallen?
Vraagprijs 7800 particulier
Alvast bedankt.
Mark