Blokkie en zijn skoda stellen zich voor

Ik was zo onbeleefd om me op het forum te begeven zonder voor te stellen. Maar goed dat ga ik nu corrigeren. Ik ben dus Gerard Blok afkomstig uit Hattem en heb de middelbare leeftijd van 50 jaren bereikt. Gehuwd en vader van een zoon en een dochter. Sinds een week de trotse gebruiker van een Skoda Octavia combi III abl. 1.2 tsi dsg. Er was nog wat ruimte in het leasetarief dus heb ik de auto voorzien van glazen kantelschuifdak Chrome raamlijsten pdc voor en achter en een audio pakket. Ook nog gekozen voor maxi dot kleurenscherm en een echt reserve wiel. Deze combinatie maakt een kind van 50 een blij persoon. In oriëntatie fase heb ik regelmatig gebruik gemaakt van het forum. Ik denk dat ik de komende 5 jaar er ook regelmatig te vinden zal zijn. Hieronder mijn trots

image.jpg

WillemJan

Forumguru
Hoi Gerard,

Welkom op dit forum. Mooie auto, mooie uitvoering. Vele veilige kilometers natuurlijk. Maar dat is een open deur...

Groetjes... Willem-Jan

dirkkroneman

Forumguru
Welkom! Mooie auto, veel plezier hier en op de weg ;) Wie weet spot ik je wel een keer (of jij mij), Hattem ligt tenslotte om de hoek!

ertromp

Forumguru
Welkom Gerard! Ziet er goed uit en goede opties die je er bij genomen hebt :thumbsup:
En inderdaad zoals @dirkkroneman aangeeft wellicht spot ik je als ik binnendoor via Hattem naar Zwolle rijdt :D Al heb ik Dirk nog nooit gespot in Zwolle maar ik krijg zo'n vermoeden dat het die lichtflits is die door Zwolle dendert :D

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Gerard. :bloemen:Gefeliciteerd met je O3 en dat je veilige en probleemloze kilometers mag maken. Ook ik als jonge 52er ben happy met mijn O2EBL.:D

Ik geloof dat het een uitgebreid verhaal wordt al ik iedereen persoonlijk ga bedanken voor de reacties dus daarom maar een algemeen bedankje. Ik begrijp dat ik op moet gaan opletten als in de buurt van zwolle of Apeldoorn rij.
Ga ik dus doen

Bovenaan Onderaan