Hetzer
Forumguru
Vanaf deze maand staat de (Polo) BlueMotion in de showroom. En het mooie is: hij is niet duurder dan de 1.4 TDI waar hij van is afgeleid, wat betekent dat hij een vanafprijs van € 19.725 heeft. De BlueMotion is relatief gezien zelfs iets goedkoper dan de gewone 1.4 TDI, want in tegenstelling tot dat model is hij standaard voorzien van eerdergenoemde lichtmetalen wielen en een boordcomputer. PON wil er dit jaar nog 100 gaan slijten, volgend jaar moeten dat er 150 worden. En dat moet gaan lukken, want waarom zou je eigenlijk een gewone Polo 1.4 TDI nemen als die even duur is als de BlueMotion? Het concept van deze auto heeft beslist toekomst: een lager brandstofverbruik, zonder dat je daar comfort voor moet inleveren of een hoge meerprijs moeten worden neergeteld. En het mooiste moet nog komen, VAG is van plan om op termijn ook van andere BlueMotion-versies op de markt te gaan brengen. En niet alleen bij Volkswagen , maar ook bij Skoda en Seat!!!
Mij lijkt het in ieder geval wel wat zo'n zuinige Polo of Fabia-2 BlueMotion.
Aangezien de Roomster 1.4 TDI toch te duur is voor mij, zie ik in deze BlueMotion wel een goede vervanger voor mijn zuinige SDI
Mij lijkt het in ieder geval wel wat zo'n zuinige Polo of Fabia-2 BlueMotion.
Aangezien de Roomster 1.4 TDI toch te duur is voor mij, zie ik in deze BlueMotion wel een goede vervanger voor mijn zuinige SDI