Bluetooth aanmelden op Columbus

Enige tijd geleden heb ik de standaard Swing vervangen door een Columbus navigatie. Deze werkt deels, hij is volgens mij niet aangemeld op de CAN-BUS (boordcomputer) als navigatie. Tevens zou ik graag de bluetooth telefoonmodule erbij geinstalleerd willen hebben (is aanwezig). De module heeft eerder samengewerkt met deze navigatie. Wie kan mij hiermee helpen? Liefst in Noord Nederland (woonplaats Emmen).

ps, als ik onduidelijk ben geweest, geef ik graag gericht meer informatie.

Michelv.

Forumguru
Even iemand zoeken in het vag-com topic, staat iedereen met VCDS in zijn bezit die dit kan aanmelden

Iemand misschien die het wel kan/wil proberen? Dan maar niet in Noord Nederland (ik ben bereid te reizen als het dan wel lukt).

B.Stuurder

Forumguru
Je hebt @Antera in Breda en @Marcooctavia in de regio Den Haag, op de lijst die al genoemd is staan meer mensen maar ik weet niet of ze actief zijn en of ze goed zijn, van deze twee weet ik dat wel.
Dan is er nog @ertromp , maar of hij dichterbij zit en het nog wil doen weet ik niet, ik heb begrepen dat hij geen VCDS klussen meer wil doen, maar probeer je geluk zou ik zeggen @Dieselpower

Je hebt @Antera in Breda en @Marcooctavia in de regio Den Haag, op de lijst die al genoemd is staan meer mensen maar ik weet niet of ze actief zijn en of ze goed zijn, van deze twee weet ik dat wel.
Dan is er nog @ertromp , maar of hij dichterbij zit en het nog wil doen weet ik niet, ik heb begrepen dat hij geen VCDS klussen meer wil doen, maar probeer je geluk zou ik zeggen @Dieselpower
Bedankt voor je reactie. Antera had ik al gevraagd, maar die doet allen coderen. Aangezien de Bluetooth module er ook in moet, kan ik daar niet terecht

Bovenaan Onderaan