Columbus Bluetooth bij COLUMBUS

Arnhem026

Nieuw lid
Hi Allemaal !

Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een skoda octavia 1.2TSI 2012.

Ik heb een multimediascherm wat orgineel is van Skoda genaamd Columbus.

Ik was van veronderstelling dat ik ook bluetooth zou hebben maar ik denk dat het niet werkt of er is geen bleutooth.

Wanneer ik op Phone klik op mijn telefoon te connecten mute hij de multimediascherm.

Hoe kan ik dit controleren of kan ik een bluetooth module inbouwen?

Ik sta open voor tips.
 

Bijlagen

  • 7436e258-114e-441b-b3f9-56017959b302.jpeg
    7436e258-114e-441b-b3f9-56017959b302.jpeg
    527 KB · Weergaven: 8

Arnhem026

Nieuw lid
Dankjewel voor je reactie Hemi24. Ik vind het toch wel een beetje duur. Is er een goedkopere oplossing mogelijk om mijn telefoon via BT te koppelen ?
 

Arnhem026

Nieuw lid
zag 1 negatieve review ik ben even aan t uitzoeken wat de overige mogelijkheden zijn. Kennen jullie een expert met betrekking tot de multimedia van de skoda octavia ?
 

Arnhem026

Nieuw lid
Je probeert me echt te helpen, dat waardeer ik enorm. Alleen het gaat tevens weer om de zelfde aanbieder haha.
 

Rallye

Forumguru
Die laatste twee wel. Maar wel verschillende carkits. Zo'n Dension moet toch wel voorzien zijn van een duidelijk handleiding?
 

Arnhem026

Nieuw lid
Ja die link van de website van de bol gaat dan via de AUX aansluiting. De Dension kan ik helaas niet meer vinden. Heb een paar aanbieders via ebay benaderd met berichten of ze voor de skoda octavia II columbus navigatiesysteem een dension beschikbaar hebben. Dus even afwachten :)
 
Bovenaan Onderaan