</font><blockquote><font class="small">Citaat: jonjon</font><hr />
Maar kan ik op het Nexus scherm dan overschakelen op een telefoonscherm?
[/ QUOTE ]
Nope, dat kan niet. Tenminste, als je op de knop 'TELE' drukt, kan je - mits je een gesprek voert - louter het telefoongeluid volume wijzigen.
Zodat ik daar mijn adresboek, sms berichten, ... kan bekijken ... alsook wie er belt?
[/ QUOTE ]
Nee, dat kan niet, wel op het MaxiDot display, maar daar louter telefoonnummers (lijst/gebeld/gemist/laatst gedraaid)
En hoe kan ik bijvoorbeeld een nummer intoetsen?
[/ QUOTE ]
Nee, dat kan niet.
Loopt dit via het Nexus scherm?
[/ QUOTE ]
Nope.
Ik had graag alles via het nexus scherm en het multi-stuur bediend gehad!
[/ QUOTE ]
Ik ook, maar die intergratie is er nog niet. Skoda heeft een telefoon module van derden ingebouwd. Deze werkt of via een kabel of BlueTooth. Zodra je je telefoon in de houder steekt (weet niet of dat bij BT hetzelfde gaat) leest die unit jouw telefoonnummers uit. Deze worden zeg maar in de auto opgeslagen. Je kan dan via het stuur en MaxiDot -1- de nummers oproepen uit de lijst (nummerlijst louter van de telefoon zelf, niet de SIM kaart, nb! Dus laatst gebeld; gemiste oproepen; ontvangen oproepen. Eigenlijk net zoals het in de telefoon zelf gaat) en die laten draaien. Dit werkt erg gemakkelijk.
En -2- je kan ook via voice commando's de telefoon besturen. Je druk dan op het microfoon knopje van je stuur. Het systeem reageert dan met een Blieb. Daarna spreek je je commando uit, bv. DIAL NUMBER, het systeem reageert dan met een computerized voice: 'THE NUMBER PLEASE', vervolgens roep, schreeuw of brul je (afhankelijk van het omgevingsgeluid) de getallen, pauzeert even en als de computer je nummers heeft herhaalt roep laatste het commando 'DIAL'. Je kan ook max. 50 namen opslaan en die op afroep van naam laten draaien. Het werkt niet supersnel, maar wel goed! En het is natuurlijk best geinig dat je Skoda naar je luistert...
Hebben jullie hier eventueel afbeeldingen van? Zijn jullie tevreden van Nexus systeem?
Hartelijk dank alvast!
[/ QUOTE ]
Zeer tevreden met Nexus. Er zijn een paar kleine minpuntjes, maar over de gehele linie gezien is het een fantastisch systeem!