mogelijkheden bluetooth en MF stuurwiel
Gister in een nieuwe scout met columbus en bluetooth voorbereiding even mijn iphone getest, werkte perfect! Ik kon zelfs mijn telefoonboek uitlezen etc.
Ik dacht namelijk dat dit via RSAP ging wat de iphone niet ondersteund... maar blijkbaar werkt het wel, zal het met een ander protocol gaan... handsfree protocol ofzo?
Hallo Breef, ik zie dat jou iphone werkt met je columbus bluetooth. Nu ben ik erg benieuwd wat nou exact de mogelijkheden zijn in combinatie met het multifunctionele stuurwiel. Ik heb ook een iphone (1st gen FW3.0) maar blijf zitten met een aantal 'basic' vragen. Weet daarom nog niet of ik bluetooth in laat bouwen.
1. Is het mogelijk om muziek van de iphone af te spelen via de bluetooth?
2. Is het mogelijk om met de knoppen op je stuur de telefoon op te nemen?
3. Is het mogelijk om e.e.a. af te lezen in je maxidot display van de skoda? telefoonlijst?
4. Stel je luistert naar de autoradio (dus niet naar muziek uit de iphone) en opeens gaat de telefoon. Wordt de radio dan ook uitgeschakeld/gedimd?
5. Waar zit de microfoon eigenlijk? Heeft de beller aan de andere kant geen last van echo als de speakers hard staan tijdens bellen?