Bluetooth

martijndelange

Nieuw lid
Gisteren mijn oude O2 uit 2006 ingeruild voor een wat nieuwere van eind 2010!
Eindelijk inclusief een mooie radio/navi/telefoonkit de Amundsen. (volgens mij zonder +) Werkt allemaal prima alleen als carkit-newbie snap ik één ding niet.
Ik kan prima verbinding maken met mijn telefoon (SG III) alleen heb ik gemerkt dat dat op 2 manieren kan. Verbinden als externe Sim, dan moet ik altijd mijn pincode invullen op de radio, of gewoon alleen verbinden met Bluetooth. In het laatste geval hoeft ik geen PIN in te vullen en werkt alles ook gewoon.
-Weet iemand wat het verschil is tussen beide manieren en het voordeel van de eerste?
-Als er geen verschil is weet iemand dan ook hoe ik de eerste manier kan voorkomen want dat scheelt nogal wat handelingen?
Ik heb wel een gebruiksaanwijzing van de Amundsen maar daar staat dat niet in. Ook op dit forum kon ik dit niet 1-2-3 vinden.

VWim

Forumguru
Pincode invoeren en vervolgens "Save" kiezen in plaats van "Ok". Dan hoef je hem in het vervolg niet meer in te voeren bij opnieuw aanmelden.

martijndelange

Nieuw lid
Dank. Heb ik geprobeerd maar werkt helaas niet. Ik kan saven wat ik wil, iedere volgende keer moet ik m weer opnieuw invoeren. Ik heb nu de PIN van mijn telefoon sim uitgeschakeld maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Bovenaan Onderaan