GewwiT
Lid
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe O2 GL BL opgehaald (foto's volgen nog
Nu heeft de dealer hier achteraf een BT carkit ingebouwd en dit zal een originele skoda carkit zijn met exact dezelfde functionaliteit als de af fabriek carkit (en dezelfde prijs)....
Maar ik mis een heleboel opties op mijn maxidot die ik wel in mijn vorige O2 GL BL had.... Ik kan geen user kiezen zonder een toestel eerst uit te zetten, externe SIM modus werkt niet, SMSjes komen niet in beeld, etc...
Heeft iemand een idee wat voor module hier is ingebouwd? waarschijnlijk eentje zonder RSAP, o.i.d. Ik ben niet echt te spreken over dit type carkit![mad25.gif :mad: :mad:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/mad25.gif)
![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
Nu heeft de dealer hier achteraf een BT carkit ingebouwd en dit zal een originele skoda carkit zijn met exact dezelfde functionaliteit als de af fabriek carkit (en dezelfde prijs)....
Maar ik mis een heleboel opties op mijn maxidot die ik wel in mijn vorige O2 GL BL had.... Ik kan geen user kiezen zonder een toestel eerst uit te zetten, externe SIM modus werkt niet, SMSjes komen niet in beeld, etc...
Heeft iemand een idee wat voor module hier is ingebouwd? waarschijnlijk eentje zonder RSAP, o.i.d. Ik ben niet echt te spreken over dit type carkit
![mad25.gif :mad: :mad:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/mad25.gif)