Bochtenverlichting en dagrijverlichting

Octavia_II

Actief lid
Heren,

2 vraagjes:

bochtenverlichting bij een roomster van 2007 gaat dit via de mistlampen, of via extra lampjes in de mistlampen armatuur, of misschien via het dimlicht? :ahum:

dagrijverlichting bij een roomster van 2007 gaat dit via extra lampjes in de mistlampen armatuur, een losse lamp of via het dimlicht? :ahum:

Alvast bedankt voor jullie reaktie's ! :super:

Groet,

Charlie

Mark

Banned
Het kan zijn dat ik verkeerd zit, maar;
In een Roomster van 2007 zit nog geen dagrijverlichting en de bochten verlichting was een optie. Dit gaat niet via de standaard ronde mistlichten.

Captain Hook

Forumguru
Wat me nou nog steeds niet duidelijk is, heeft de nieuwe Roomster nou wel of niet standaard bocht- en dagrijverlichting? :confused:

Of moet je daarvoor persé het Vision-pakket (a EUR 550,-) hebben besteld?
En/of zijn de wel aanwezige mistlichten zodanig te programmeren dat ze als corner-lights fungeren?

Bothje

Heel gewoon lid
@ Octavia_II

Heb nog even hier gekeken....

Dagrijverlichting was bij mijn Roomster niet standaard maar een optie met een geringe bijbetaling en loopt via de normale verlichtingarmatuur. Zit ook een schakelaar in de zekeringkast, waarmee het langdurig is uit/aan te zetten. Normaal gaat het aan op contact.

De bochtverlichting gaat via de mistlampen, weet niet meer of dit bij een pakket hoorde.

Hoor wel of je dit bedoelde.

Mark

Banned
Wat me nou nog steeds niet duidelijk is, heeft de nieuwe Roomster nou wel of niet standaard bocht- en dagrijverlichting? :confused:

Of moet je daarvoor persé het Vision-pakket (a EUR 550,-) hebben besteld?
En/of zijn de wel aanwezige mistlichten zodanig te programmeren dat ze als corner-lights fungeren?

In de nieuwe Roomster zit dagrijverlichting, bochten verlichting is nog een optie.

Captain Hook

Forumguru
@Power24: wat heeft amerikaanse knipperende kermisverlichting met corner- en/of dagrijverlichting op een Roomster te maken? :ahum:
Of is dit sluikreclame voor je eigen webshop? :mad:

Bovenaan Onderaan