Bochtrijverlichting activeren

skoda-fabia24

Nieuw lid
Beste mensen.
Heb sinds kort een Skoda Fabia combi tour II uit 2011.
Dagrijverlichting zit erop maar nu is de vraag kan ik ook daycorner activeren (bochtrijverlichting)
zo ja hoe zonder al teveel gedoe, en zo niet is het een speciale optie eventueel?

de dealer geeft zelf aan dat het een tijdelijke voertuig was die destijds geleverd is en dat het niet mogelijk is maar ik verneem vanuit verhalen van andere dat het wel mogelijk moet kunnen zijn, dus wordt eigenlijk letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en wil graag een duidelijk concreet antwoord hierop.
Tevens in me gebruiksaanwijzing van het voertuig staat dat het wellicht wel mogelijk is?!

Antera

Donateur
Je units moeten dit erin hebben zitten in de bumper. Indien deze geen 2 lampen per kant hebben kan dit niet. Maar dit zal niet want anders had je het wel gehad. Let wel bochtverlichting werkt alleen in eht donker

hemi24

Forumguru
Statische bochtenverlichting is toch mogelijk, als de wagen is uitgerust met mistlampen vóór?

Gewoon iemand bij je in de buurt zoeken die in het bezit is van VCDS?

• Leuk
Waarderingen: Tees

skoda-fabia24

Nieuw lid
me voertuig heeft voor twee lampen in de bumper.

Statische bochtenverlichting is toch mogelijk, als de wagen is uitgerust met mistlampen vóór?

Gewoon iemand bij je in de buurt zoeken die in het bezit is van VCDS?
makkelijker gezegd dan gevonden...!

Laatst bewerkt door een moderator:

skoda-fabia24

Nieuw lid
Welke regio woon je?
Brabant, heb heel google al afgestruind weinig tot geen resultaat wat betreft coderen met VCDS (die mensen krijg ik niet gevonden) en bedrijven doen het of wel of niet maar in het ergste geval vragen ze er de hoofdprijs voor en dat zie ik ook niet zitten!

Tees

Donateur
Nou, @Antera woont in Breda, dus als je niet al te ver oostelijk in Brabant woont moet dat te doen zijn toch?

Overigens ging het om 2 lampjes pér lampunit onderin de bumper. Ik weet niet of je dat gecheckt hebt?

hemi24

Forumguru
Je hoeft niet te checken of je 2 lampjes in de unit hebt; aanwezigheid van mistlampen vóór is van belang; dagrijverlichting doet er niet toe…

Laatst bewerkt:

skoda-fabia24

Nieuw lid
....Overigens ging het om 2 lampjes pér lampunit onderin de bumper. Ik weet niet of je dat gecheckt hebt?
dat heb ik gecheckt ja en dat is ook het geval, per unit in de mislampen zitten twee lampjes

Inderdaad een vriend van me die heeft een enkele mistlamp een skoda fabia sport uit 2008 en die heeft ook bochtrijverlichting

Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Dus even met @Antera contact opnemen en dan op naar Breda
Kijk ook op zijn site zodat je meteen kunt zien wat er nog meer aangezet / aangepast kan worden aan je wagen.
En een update van de firmware van je media unit ook meteen dan misschien mee laten nemen als er een nieuwere versie is !?

Bovenaan Onderaan