Bodemplaat octavia combi 3

Hallo,ik zie dat mijn bodem plaat van de versnelling bak weg is, ik ben 2 maanden geleden op onder houd geweest, Ik heb naar de garage gebeld en ze zeggen dat het model maar een half bodem plaat heeft. Rare uitleg. Weet hier iemand iets van ? De kap die ik zie is alleen die, moet er geen ander stuk doorlopen voor versnellingsbak te beschermen.

Bijlagen

• _vyr_14230IMG-20210128-WA0008 (1).jpg
    _vyr_14230IMG-20210128-WA0008 (1).jpg
    129,3 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Octavia 3 is nogal een ruim begrip…
Meer informatie zou kunnen helpen, als je een reactie wilt die echt hout snijdt!

Octavia 3 is nogal een ruim begrip…
Meer informatie zou kunnen helpen, als je een reactie wilt die echt hout snijdt
Het is een Skoda octavia combi 3 van 2019, de bodemplaat is zoals op de foto, Is dat de enige bodemplaat of moet er nog een stuk aan om de versnellingsbak te beschermen.

JPs_OC2

Forumguru
Er zijn twee modellen bodemplaten. De versie voor de benzinemotoren ( zie afbeelding in post #1 ) en een versie voor dieselmotoren.
De laatste is groter en dekt o.a. ook de versnellingsbak af.

Wat de garage aangeeft, klopt. Er is geen aparte afdekking e/o additioneel deel voor de versnellingsbak.

Er zijn twee modellen bodemplaten. De versie voor de benzinemotoren ( zie afbeelding in post #1 ) en een versie voor dieselmotoren.
De laatste is groter en dekt o.a. ook de versnellingsbak af.

Wat de garage aangeeft, klopt. Er is geen aparte afdekking e/o additioneel deel voor de versnellingsbak.
Merci dan weet het, Omdat er er nog extra gaten in waren achteraan de plaat dacht ik dat er nog een stuk was.

Bovenaan Onderaan