Boekje

skodje17

Nieuw lid
Geachte skodafans

wie van de leden kan mij helpen aan een boekje van de Fabia 1 1.2 htp 6 v uit 2004.
e.v.t kosten worden natuurlijk vergoed.
groet
skodje 17

Loesje

Nieuw lid
Gewoon naar de dealer die heeft wel boekjes liggen. toen ik m'n fabia kocht had ik geen boekjes ff langs de dealer (heb daar mn fabia in onderhoud) geweest gratis en voor niets alle boekjes gekregen.

Cordoba

Forumguru
De dealer heeft echt geen boekjes meer van een versie die al bijna 10 jaar oud is (ondertussen is er een facelift, (of gaat het hier om de facelift) een vernieuwd model en nog een facelift overheen gegaan.

Overigens is er op het forum een link te vinden naar de engelstalige versie (ik weet even niet waar precies), die engelstalige versie maakte dat ik de boekjes bij mijn eigen auto kon vinden: ze zaten keurig netjes in een map, onder de opklapbare bodem van het dashboardkastje.

Loesje

Nieuw lid
Ik heb een skoda fabia combi uit 2001 2weken geleden gekocht bij een handelaar vervolgens langs dealer geweest gevraagd of ie daar in onderhoud kon en meteen gevraagd naar de boekjes kreeg zo een mapje met de boekjes.

Cordoba

Forumguru
OK, Loesje dan heb je waarschijnlijk geluk gehad. Ik heb mijn 2003 combi in 2010 gekocht bij een handelaar, maar de dealer in mijn regio kon geen boekje leveren, ook niet tegen betaling.

Andere opties zijn trouwens Marktplaats of sloperij.

darkprojectx

Forumguru
Even via Skoda.nl contact opnemen met Skoda. Dat doe je hier:

http://www.skoda.nl/service/contactpagina.aspx

Ik heb zo ook een instructieboekje van de fabia mogen ontvangen.
Weleenswaar een volledig ingescand exemplaar omdat ze geen boekjes meer hadden om te versturen, maar ik had hem binnen 3 dagen netjes verdeeld over 4 mailtjes in mn mailbox.
Super service daar! :xyxthumbs:
Hopelijk hebben ze het boekje nog liggen, of de pdf-jes dan kunnen ze je wel helpen.
Ik zal morgen ff kijken of de 1.2 6v uit 2004 ook in het boekje staat.. al is volgens mij mijn boekje over de gefacelifte versie (2005+ .. )

turboturbo

Forumguru
Wil je specifiek iets over de motor weten o.i.d., want mijn boekje bevat informatie voor meerdere motoriseringen v.z.v. ik weet.
Dus bij motor-specifieke verschillen staan er tabelletjes, of bijv. een notitie over de verschillende motoren.

turboturbo

Forumguru
Hm. Bij mijn boekje worden er wel her en der opmerkingen over de 2.0 motor gemaakt? :ahum: (bv. ik herinner me iets met de lampen in de koplampen vervangen, dat 'mag' je volgens het boekje zelf doen bij alle motoren behalve de 2.0 :tongue:)
Misschien dat dat vanaf de FL is veranderd, ook....

Welnu. Is TS @Skodje17 al voorzien inmiddels?

Bovenaan Onderaan