Gysman
Actief lid
Een maand of twee geleden is door de dealer mijn Bolero kapot gemaakt... Ok, laat ik het anders formuleren: na het inbouwen van mijn carkit deed mijn bolero het niet meer. Opgestuurd, en na 6 weken (na zelf 4 keer gebeld te hebben, jaja, we bellen u terug) te horen gekregen dat ie niet meer gemaakt kon worden.
Ze hadden wel een oplossing voor me: ze hadden een andere bolero, "splinternieuw", maar die zag er iets anders uit. Of ik maar langs wilde komen om te kijken. Ok, ik erheen. Lieten ze me deze zien:
http://www.skoda.com.hr/files/hr/element/text_pic/661761414.jpg
Voor zover mij bekend een oud model. Revisietoestel? Nee hoor, was splinternieuw. Bolero is er in meerdere varianten, deze is gewoon "de andere". Jaja. Ok.
Maar ik wil gewoon dezelfde als die ik had:
https://ws.skoda-auto.com/accessories/images/catalog/3T0035156B.jpg
Aangegeven dat ze maar gewoon een nieuwe moeten bestellen.
Dus ik bel deze week maar weer eens op (dit speelt dus al vanaf 7 juni) om te vragen hoe het met de bestelling is. Wordt ik doorverbonden met de vestigingsdirecteur. Moeilijk verhaal, radio komt als enige uit japan, moeilijk leverbaar, tsunami, had ie een officiele email van, zou hij me doorsturen. Of ik toch niet tijdelijk die andere bolero wilde? (Ja, of wil hij zijn leen-Stream terug die nu tijdelijk in mijn auto zit?) Ik wacht nog wel even.
Enfin. Lang verhaal, maar zo zit het nu. Oh ja, mail heb ik ondanks de toezegging helaas nog niet mogen ontvangen... Klinkt dit verhaal van de dealer aannemelijk?
Ze hadden wel een oplossing voor me: ze hadden een andere bolero, "splinternieuw", maar die zag er iets anders uit. Of ik maar langs wilde komen om te kijken. Ok, ik erheen. Lieten ze me deze zien:
http://www.skoda.com.hr/files/hr/element/text_pic/661761414.jpg
Voor zover mij bekend een oud model. Revisietoestel? Nee hoor, was splinternieuw. Bolero is er in meerdere varianten, deze is gewoon "de andere". Jaja. Ok.
Maar ik wil gewoon dezelfde als die ik had:
https://ws.skoda-auto.com/accessories/images/catalog/3T0035156B.jpg
Aangegeven dat ze maar gewoon een nieuwe moeten bestellen.
Dus ik bel deze week maar weer eens op (dit speelt dus al vanaf 7 juni) om te vragen hoe het met de bestelling is. Wordt ik doorverbonden met de vestigingsdirecteur. Moeilijk verhaal, radio komt als enige uit japan, moeilijk leverbaar, tsunami, had ie een officiele email van, zou hij me doorsturen. Of ik toch niet tijdelijk die andere bolero wilde? (Ja, of wil hij zijn leen-Stream terug die nu tijdelijk in mijn auto zit?) Ik wacht nog wel even.
Enfin. Lang verhaal, maar zo zit het nu. Oh ja, mail heb ik ondanks de toezegging helaas nog niet mogen ontvangen... Klinkt dit verhaal van de dealer aannemelijk?