Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds vrijdag heb ik mijn fabia 4, super auto erg blij mee, wat me opvalt is dat de bolero radio steeds start met spotify, weet iemand hoe het ingesteld kan worden dat hij start met de radio?
Wat ik me zou kunnen bedenken is dat je Spotify hebt geopend of op de achtergrond hebt draaien op je telefoon. Je zou eens kunnen proberen om Spotify helemaal af te sluiten en dan de auto in te stappen.
Ik heb namelijk ook wel eens dat de radio initieel begint met spelen en als vervolgens Carplay start en ik heb Spotify geluisterd op mijn telefoon, dan gaat hij automatisch over naar Spotify via Carplay.
In Android auto kun je kiezen of hij de muziek moet hervatten bij nieuwe verbinding. Dan gaat Spotify inderdaad verder ondanks dat je eerder radio gebruikte.
Denk dat je die instelling dus even uit moet zetten
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.