Bonjour

Hallo,

Een nieuwe Roomster rijder erbij. Naam is Michiel en woon en werk in Frankrijk als canyoning gids (www.canyon-guide.com).

Heb hiervoor een tijd lang een Berlingo gereden maar daar mankeerde iedere maand wat aan (was ook bj 2002) en een goed beroerde wegligging. Of mijn rijstijl is iets te sportief.

Anyway, sinds een paar weken een Roomster 1.9 TDI uit 2008 en wat een super wagen is dit zeg! :) Superstrak door de bochten en die 105 pk'k komen hier in de bergen heerlijk 'uit de bocht'!

Hiervoor de nieuwe 1.6 90 pk TSI motor uitgeprobeerd maar het was overduidelijk voor mij dat het de 105 pk versie moest worden.

Heerlijk praktisch, in de zomer zo de achterbanken plat of er uit voor het canyoning materiaal en aan het einde van het seizoen alles weer terug en de kids weer achterin.

Hoop dat ik hier nog veel mooie km's mee ga rijden.

Groetjes,

Michiel

Joske

Forumguru
Bonsoir Michiel,

bedankt om je alsnog voor te stellen! :thumbsup:

foto's zijn ook steeds welkom vanuit de canyons van Frankrijk :D

(zo vaak hebben we niet echt een nieuwe Roomster-eigenaar hier ;) )

EdK

Forumguru
Herzlich wilkommen Michiel.

é das geen frans hoor maar duits !!!
pff die ollanders ook ......

oh jah als ik in frankrijk ben dan zeg dat bonjour toch op een andere wijze en dat die RR zo goed door de bochten gaat tsja een kruising van een Fab en een Oct 2 doet wonderen

Blacky

Forumguru
é das geen frans hoor maar duits !!!
pff die ollanders ook ......

oh jah als ik in frankrijk ben dan zeg dat bonjour toch op een andere wijze en dat die RR zo goed door de bochten gaat tsja een kruising van een Fab en een Oct 2 doet wonderen

Weiss ich, da ich aber klein französisch sprech:pardon:........

Laatst bewerkt:
Merci merci voor het welkom. :)
Nou twee piccies dan van de canyon afgelopen zaterdag in de "pelites rouges" in de buurt van Nice. Erg bijzondere rots en lekker nauw ingesleten.
p4pb11394024.jpg

p4pb11394025.jpg

Bovenaan Onderaan