Taan
Lid
Hallo,
Kortgeleden ben ik op vakantie geweest met een redelijk beladen auto.
Een o2 combi elegance uit 2006.
Op de passagiersstoel mijn babyzoontje daarachter mijn vrouw en naast mijn vrouw mijn zoontje van 2. Achterin stond voornamelijk een dubbele kinderwagen en 2 flinke tassen. Op het dak hadden we een koffer met 3 zware tassen. Dat valt dus nog mee, maar hij lag aardig achterover. Rustig aan over de drempels dus en dat ging redelijk.
Maar wat me vooral verontrustte was een bonkend geluid bij het rechterachterwiel alsof hij volledig inveerde.
Dit had ik bijvoorbeeld bij een spoorwegovergang en bij diepe kuilen
Toch denk ik niet dat hij volledig inveerde want op de snelweg bij glooiende hobbels/kuilen ging hij volgens mij verder in.
Aan de andere kant is het wel opvallend dat dat gebeurde aan de kant die achterin het zwaarst beladen was. Dus misschien toch wel de volledige veerweg gebruikt?
Hebben jullie hier ervaring mee of weten jullie wat dit is?
Kortgeleden ben ik op vakantie geweest met een redelijk beladen auto.
Een o2 combi elegance uit 2006.
Op de passagiersstoel mijn babyzoontje daarachter mijn vrouw en naast mijn vrouw mijn zoontje van 2. Achterin stond voornamelijk een dubbele kinderwagen en 2 flinke tassen. Op het dak hadden we een koffer met 3 zware tassen. Dat valt dus nog mee, maar hij lag aardig achterover. Rustig aan over de drempels dus en dat ging redelijk.
Maar wat me vooral verontrustte was een bonkend geluid bij het rechterachterwiel alsof hij volledig inveerde.
Dit had ik bijvoorbeeld bij een spoorwegovergang en bij diepe kuilen
Toch denk ik niet dat hij volledig inveerde want op de snelweg bij glooiende hobbels/kuilen ging hij volgens mij verder in.
Aan de andere kant is het wel opvallend dat dat gebeurde aan de kant die achterin het zwaarst beladen was. Dus misschien toch wel de volledige veerweg gebruikt?
Hebben jullie hier ervaring mee of weten jullie wat dit is?