Booskijkers op fabia hb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Devil

Actief lid
ik heb met de kerst booskijkers gekregen.. en die zijn afgelopen week gespoten in de goede kleur, en die ben gister gaan monteren samen met mijn monteur die mijn auto ook in onderhoud heeft..
dus beetje lijm (glaslijm geloof ik) er op, en op de koplampen drukken.. half uurtje/uur laten drogen.. en toen... de klep dicht.. maar viel die niet meer in het slot:crazy: dus toen heeft die het slot verder omhoog gezet, en dat hielp ook nog niet.. vervolgens de haak die in de klep zelf zit los gemaakt, en nog 2 ringetjes tussen de schroeven gezet zodat die wat verder naar beneden zit..
nu wil die weer dicht.. maar of ik nu moet zeggen dat het er mooier op geworden is:crazy: ik twijfel nog.. het lijkt nu net of de motorkap nog steeds beetje open staat..

Red Devil

Actief lid
Geen succs dus.. sowieso zou ik nooit wat vastlijmen op mijn lampen. Krijg je er voor de APK ook nooit meer af!!!

voor de APK maakt het volgens mij niet uit.. ik had hiervoor een rode sticker als booskijker, en die scheen zelf nog door als ik de lamp aan had, en dan had je een rode gloed aan de bovenkant, en daarmee is die goedgekeurd:winkie:

Gieliovd

Forumguru
voor de APK maakt het volgens mij niet uit.. ik had hiervoor een rode sticker als booskijker, en die scheen zelf nog door als ik de lamp aan had, en dan had je een rode gloed aan de bovenkant, en daarmee is die goedgekeurd:winkie:
Ik dacht dat je je autolampen niet mocht aanpassen.

Wellicht geldt hier die regel dat je alleen het lensgebied niet mag beïnvloeden, net zoals bij een gescheurde koplamp.

cvegreen

Forumguru
Ik heb een fabia gezien met booskijkers en ik vond ook dat er precies iets niet klopte aan die neus , zal waarschijlijk ook zo geweest zijn dat die motorkap wat te hoog stond door die booskijkers. Blijft er met die booskijkers dan nog redelijk wat over van je lichtunits ? Ik vind die lichtunits al niet te groot .

Red Devil

Actief lid
Ik heb een fabia gezien met booskijkers en ik vond ook dat er precies iets niet klopte aan die neus , zal waarschijlijk ook zo geweest zijn dat die motorkap wat te hoog stond door die booskijkers. Blijft er met die booskijkers dan nog redelijk wat over van je lichtunits ? Ik vind die lichtunits al niet te groot .

het licht vind ik niet minder geworden.. ik vind zoiezo dat er al erg veel licht van de fabia komt.. als ik dit vergelijkt met de ford mondeo van me ouders?
maar als je kijkt naar de fabia van Kelvin (http://www.skodaforum.nl/board/vbgarage.php?do=view&id=504) zitten ze er echt strak op..

ik zal proberen in het weekend een foto te maken van hoe het er bij mij uitziet

cvegreen

Forumguru
Dat is een mooie fabia van Kelvin .
Die booskijkers vallen inderdaad heel goed mee , ziet er strak uit met die booskijkers. Ik vind dat ook dat die lichten van de fabia heel veel licht geven .
Die chroom ringen ronde de mistlichten vind ik super mooi. Ik heb wel geen mistlichten , maar verder ziet hij er precies hetzelfde uit , dus die ringen zouden ook passen . Zonder mistlichten dan he . Ga er niet te gek veel aan verbouwen , vind hem nu al super mooi.

joergarms

Senior Member
Hey Red Devil, jij ook aan de booskijkers? Heb er laatst ook over nagedacht, maar zit dus ook te twijfelen.
Die van Kevin zitten er inderdaad strak op, wie weet versier ik de lampen er binnenkort ook wel mee.
Ben nu nog bezig met de dagrijverlichting..................

Kelvin

Lid
Hey Mannen,

Ik heb destijds op mijn Fabia de booskijker besteld bij MiloTec (via de dealer)

Je kan dan kiezen uit Carbon look of kunstof zwart. De laatste zijn het toen geworden. Deze heb ik laten spuiten in de exacte kleur van de auto bij Bos Autoschade in Zoetermeer.

Ik had inderdaad geen problemen met het sluiten van de motorkap. Misschien handig om te weten is dat de booskijkers zelf van Kamei waren. www. kamei.de

Bedrijf staat ook erg goed aangeschreven qua optisch tunen.

Ik heb mijn Fabia wel verkocht met de booskijkers op de koplampen dus nu zijn ze weer kaal. Achteraf had ik ze misschien beter kunnen omruilen met de nieuwe units. Maarja.

Red Devil

Actief lid
zo bij zijn nu 'eindelijk' bijde booskijkers goed, en zit de motorkap ook weer netjes..
duurt ffies.. maar tis dan nog wel goed gekomen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan