De Stip
Forumguru
Ik wil hem toch nog een keer als nieuw topic plaatsen. Nog steeds ben ik niet tevreden over de manier waarop de bovenzijde van de A-stijl afdekking, aansluit op de hemelbekleding. Een tijdje geleden (vlak voordat de garantie afliep), heb ik van de chef werkplaats al eens 2 nieuwe exemplaren gekregen. Maar ook nu blijkt na enige tijd, dat het weer slordig gaat zitten. Het past gewoon niet en de hoekjes staan scheef (aan de zijde waar ze onder het rubeer horen te verdwijnen. Waar het nu aan ligt zou ik echt niet weten. Maar mooi is het niet.
Zijn er meer onder jullie die dat ervaren hebben? En wat hebben jullie gedaan om het op te lossen?
Dat het afbreuk doet aan de kwaliteits beleving, dat is wel duidelijk. Kom niet aan met het feit dat dat nu eenmaal het "nadeel" van een niet premium merk is. Want ik rij genoeg andere, veel goedkopere auto's waarbij het er keurig uitziet.
Zijn er meer onder jullie die dat ervaren hebben? En wat hebben jullie gedaan om het op te lossen?
Dat het afbreuk doet aan de kwaliteits beleving, dat is wel duidelijk. Kom niet aan met het feit dat dat nu eenmaal het "nadeel" van een niet premium merk is. Want ik rij genoeg andere, veel goedkopere auto's waarbij het er keurig uitziet.