Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op 1 - 02 - 2008 is de BPM verlaagt van 47.5 % naar 42.5 %.
Dat betekend dat ook de prijzen voor de meeruitvoering lager moet zijn.
Maar de prijzen zijn hetzelfde gebleven dus 5 % duurder geworden.
Het is niet alleen de BPM maar ook de belasting die betaald moet worden nu voor CO2 uitstoot
Het komt er op neer dat er eigenlijk niks is veranderd in dit geval
Het is niet alleen de BPM maar ook de belasting die betaald moet worden nu voor CO2 uitstoot
Het komt er op neer dat er eigenlijk niks is veranderd in dit geval
De CO2 uitstoot heeft niets met de meeruitvoering (zijn extra's zoals b.v. autoradio, LM velgen, ESP, Sunset, enz.)te maken
Een voorbeeld de autoradio Dance de prijs was en is 435 euro. De nettoprijs was voor 1-2-2008, 264.92 euro plus BPM 119.74 euro plus BTW totaal dus die 435 euro
Nettoprijs nu 269.68 euro plus BPM 114.08 euro plus BTW totaal dus die 435 euro.
Wat ik wil zeggen is dat het belastingvoordeel niet voor de klant, maar voor de importeur is. Hoeveel radio's verkoopt men per dag ? Zo wordt het ongemerkt duurder.
De gegevens heb ik uit de prijsfolder van de Fabia.
Veel mensen dachten dat toen ze riepen dat de BPM af geschaft zou worden, dat autorijden goedkoper zou worden...
Vergeet dat maar gewoon ,de auto's en autorijden worden hier in ons landje echt niet goedkoper, misschien alleen wat minder duur!!!!!!
@van der P, ik denk alleen, dat je dit berichtje even door Kensei moet laten verplaatsen, zodat er meer mensen kunnen reageren.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het erg dom is van Skoda dat nu de Fabia nog niet echt wil aanslaan en VW de prijzen heeft verlaagd dat ze de prijzen van de Fabia verhogen.
Beter hadden ze het belasting voordeel volledig aan de klant gegeven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.