Branderig luchtje

Rosinfield

† In Memoriam
Vandaag rook ik iets branderigs. Dacht eerst nog aan de auto voor me of iets van buiten. Maar het komt toch duidelijk onder mijn motorkap vandaan. Het is zo'n branderig luchtje zoals wanneer een apparaat te heet is geworden. Ga morgenochtend naar de dealer. Better safe then sorry. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Zwapp

Forumguru
Onlangs olie bijgevuld of zijn er andere werkzaamheden geweest? Uitlaat bijvoorbeeld?
Of ligt er een kabel los tegen het blok of uitlaat gedeelte?
Gooi maar wat ideeën op hoor...

Rosinfield

† In Memoriam
Geen olie bijgevuld of werkzaamheden. Koppeling heb ik niet waar ik zelf wat mee kan doen (dsg). Zal eens kijken naar kabels

Rosinfield

† In Memoriam
En ook geen losse kabels. Zag trouwens dat ze het netjes opgelost hebben met die bougiekabels. Zijn goed geïsoleerd en vrij van het blok. Dat was problematisch zoals ook ik met mijn vorige 1.2 tsi heb mogen ervaren

Rosinfield

† In Memoriam
Zekeringenbox zal ik morgen nog eens kijken als het licht is. Maar dan zou je dat toch moeten merken aan storingen lijkt me?
Dank voor alle suggesties. Wordt morgen dus vervolgd

EdK

Forumguru
Oké heren, wie van jullie heeft er weer eens een lap spek op Rosinfield zijn uitlaatbochten geplakt voor zijn engelse ontbijt morgenochtend......???

Rob

Forumguru
Onder de motorkap? Ik had laatst een losgetrild stadslichtje van de achterlicht unit. Lag tegen de bekleding achter het afdekklepje te branden. Dat rook ook zoals jij het omschrijft. Duurde een week voordat ik de locatie te pakken had.

Rosinfield

† In Memoriam
Ben nu bij de dealer. Er moest ook meteen een software update voor de dsg worden gedaan. Niet bij mij dus ivm de reeds uitgevoerde optimalisatie

Frup

Forumguru
Nou, wij zijn wel benieuwd wat de dealer aan echtgenote, kabouters, spek en marters van onder de motorkap tevoorschijn haalt.

Bovenaan Onderaan